18 Kasım 2014 Salı

Zorla Kızlığımı Aldı Şerefsiz - Sizden Gelenler

Gönderen Unknown

Merhaba sevgili Sex Hikaye okurları.size başımdan geçen bir hikayemi anlatacağım öncelikle bu siteden okuduklarım sayesinde içimde kalan bi anımı anlatmak ve paylasmak istiyorum ve yazdıklarım kesinlikle dogrudur.Adım aslı şu an 23 yasındayım basımdan gecen olay 2 sene önce oldu lisede erkek arkadaslarım oldu fakat hiç öpüsmekden ileri gitmedim üniyi kazandım ve gittim 21 yasında kayıt oldum fizigim iyi sayılır esmer tenli bi kızım 156 boy 49 kiloyum kalcalarım cok güzel olduğunu söylerdi arkadaslarım ve cok güzel olduğunu bende biliyorum gögüslerim büyük değil fakat çok dik ve dolgunlar
saclarım siyah ortasında kızıl var ve belime kadar her neyse konuya gecelim ilk gün mehmet die birisiyle tanısdım uzun boylu fizigide cok düzgün birisi ve arkadas olduk tel no istedi bende kimseyi tanımadım için verdim. okul dan 3 hafta sonra tanısmak için bi gün düzenlendi ve bende mehmetle gitmek istedim ve mehmete sordum kabul etti ben giyinmek için hemen banyoya gittim ve kılları temizledim dus aldım ve giyinmeye basladım ( bu arada apartta kalıyorum ) altıma siyah tangamı giydim ve siyah sütyen ve yeni aldım elbisemi giydim etek boyu süper mini seklinde gögüs dekoltesi de acıkdı kuaförden sonra mehmeti aradım ve beni almasını söyledim kuaförün önünden beni aldı ve çok güzel olmussun dedi tsk ederim dedim sende cok iyi olmussun dedm ve mekana gittik ve müzik falan dans ve alkol almaya basladım alkole fazla alısık olmadım için fazla içmediğim halde çarptı ve eglence bitince mehmet bana bende kal istersen dedi bende olur dedim ve mehmete gittik mehmet beni banyoya soktu ve basımı yıkadı ve her yerim ıslanınca elbise vucutuma yapıstı ve bütün hatlarım ortaya cıktı mehmet beni yataga yatırdı ve yanıma yattı hafif hafif kulagıma senden cok hoslanıyorum die fısıldıyordu ve yavasca elini bacagıma attı ve oksamaya basladı ben yavas yavas kendime geldim ama mehmet elini amımın hemen altına kadar getirmişdi ben ne yapıyosun dedim ve hemen toplandım ve mehmette ne var beni çagırıyon ya ne olcak sanki hiç yarrak yemedin mi dedi bende evet yemedim dedim mehmette iyi o zaman bu ilk olucak dedi ben yapma ne olur bak ben kızım ne olur dedim oda tmm o zaman agzınla beni bosaltcan dedi ben yine yalvardım ister dediğim gibi yap istersen seni zorla sikicem dedi bende mecbur kabul ettim ve bana sen cıkar dedi hadi ve pantolonunu çıkardım ve boxer içine elimi soktum ve mehmetin siki elim de ama cok kalın ve uzundu yaklasıp 24 cm falan ve cok kalındı bi an bana girerse ne büyük acı duycamı düssündüm mehmet hadi yala dedi ben acemi bi sekilde agzıma aldım emiyodum fakat ancak yarısı agzıma giriyodu ve mehmet ses cıkarta cıkarta titremeye basladı dizleri tutmuyodu sallanıyodu ve sakın cıkarma agzına bosalcam ve yutacaksın dedi bende mecbur tmm dedim ve agzıma bi volkan gibi patladı ve hepsini yuttum ve beni tuttu yataga fırlattı ben hani gidecektim dedim bana seni sikmeden bırakırmıyım dedi ve üstüme abandı elbisemi çıkartı vay orospu vay sende ne am varmıs bu am sikilmezmi hiç dedi ve dudaklarımı emmeye basladı ben kaçmaya calıssamda cok güçlü oldugu için işe yaramadı ve gögüslerimi sıkıyo boynumu emiyodu gögüslerimin uçlarını yalıyor emiyor ve ısırıyordu elini amıma attı ve oksamaya basladı bende zevk almaya baslamısdım ve amımı yalamaya basladı cok güzel yalıyodu sonra beni domaltı sanki az önce agzımı dölle dolduran o değilmis gibi hala siki kazık gibi idi bana istersen götünden sokabilirim ve amına dokunmam dedi bende kabul ettim fakat canımı yakma dedim tmm dedi ilk 1 parmak sonra 2 sonra üç göt deligim iyice alısdı ve sikini götümün deligine dayadı tek hamlede içime soktu öyle bi çıglık attım ki evde yankılandı gözlerimden yaş geldi acıdan aglıyordum mehmet hiç aldırmadan götüme git gel yapıyodu ve cok kötü sikiyodu ne yaparsa yapsın siki tam girmedi ve bende zevk almaya basladım acıyla karısık zevk almaya basladım 15 dk beni götten sikti ve sonra götüme bosaldı hemen sikini agzıma verdi bende yalamaya basladım yine kazık gibi oldu ve amını sikicem dedi yalvardım ama dinlemedi amıma tek hamlede basını soktu ben yine cıglık attım ve yine yüklendi amımdan akan kanları hissettim ve beni amıdan 25 30 dk sikti ve banyoya getirdi yıkamak için banyoda 2 kere daha sikti bende sabaha kadar 3 kere aldım zevk karsısında bosaldım 1 daha sikti ve uyudum uyanınca bi agrı vardı yine beni sikiyordu sonra eve gittim 1 gün oturamadım kalcam çok kötü agrıyodu ama yinede sikişmek cok güzeldi..
Sosyal Paylaşım

7 yorum:

  1. Ben mert sadece Bayan lari ve evli çiftlerI beklerim 0541 573 62 85

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BİREBİR KENDİMİ ANLATTIM OKURSAN SEVİNİRİM.. :)
      Açık tarzımı bağışla lütfen.
      Huzur dolu bir odada.. slow bir müzik çalıyor. yanan mumlar tütsünün hoş kokusu.. ortam loş.. biz dans ediyoruz ayakta seninle.. buselerim boynunda dolanırken. seni ayakta 1001 buseyle operken sadece kilodun kalana kadar soyuyorum.... 1001 gece masasallarina nazire yaparcasına. seni kendime çekiyorum.. dilim boynunda kulak arkanda daireler çizerken.. parmaklarım yavaşça kilodunun içine kayıyor...uzanıyoruz yatağa ve sadece kilodun üzerindeyken yüzüstü yatırıyorum seni..ayak bileklerinden başlayarak, dilimin sadece ucuyla vucuduna onlarca resim çiziyorum.bileklerinden baslayip kulak memende boynunda biten . kalçalarının arasına sıkıştırıp kilodunu.. kalçanın yanaklarını tatlı tatlı vakumluyorum dudaklarımın arasına.. sonrasında seni sırtüstü yatırıp kalçanın altına bir yastık koyup.. bacaklarını dizlerinden sana verip önüne diz çöküyorum.. yavaşça kilodunu kenara sıyırıp dilimi o ıslaklığının üzerinde hissettiriyorum.. parmaklarımla klitorisinin çevresine bastırarark.. bızırın merkezini mümkün olduğu kadar meydana çıkartıp dakikalarca.. sadece dilimin ucuyla tokatlıyorum onu tık tık tık.. bazende dudaklarımla eziyorum . yumuşak bir şekilde vajinanın içine masaj yapıyorum parmaklarımla hepsini sırayla sokarak.. ve bana kesinlikle hadi gir demeni istemiyorum.. dilim bazen deliğinde bazen dudaklarını emiyorken.. yanında altında üstünde yerde duvara yaslayıp masada sandalyede. üstüme alıp her pozisyonun her açısını deniyoruz.. aletimin kafasının içinde tüm duvarlara sürtmesini sağlayarak.. ve her pozisyon değişiminde mutlaka tekrar girmeden azda olsa yalıyorum aranı ve dudaklarını....değişken tempolarda bazen hızlı bazen yavaş.. hatta bazen güçlü kollarım ve avuçlarımla kalça yanaklarından kavrayıp resmen seni aletime vururcasına.. .. seni duvara yasladığımda sırtını.. bir bacağını kaldırıp. güçlü avuçlarımla kalçalarından seni kendime çekip vurduğumda anlayacaksın. ellerimin gücüyle onları çarpıştırdığımda :) 5 dk dan fazla bir pozisyonda kalmayarak,. tam boşalacağın zaman doğru pozisyon ve tempoyu koyarak bir orgazm fırtınasının içine girmeni sağlıycam.. o zevkin en üst noktasının belkide dakikalarca sürmesini sağlayarak. .. tempoyu bu anlarda çıldırmış gibi artttırarak belkide peşpeşe orgazm olmanı sağlıyorum ve asla yeter demeni istemiyorum..çünkü ben1 saate ancak gelebiliyorum çoğu zaman dahada uzuyor.samimiyetle 15 20 dklık bir sexe kılımı kıpırdatasım yok. Uzun zaman çıkıpta sıra özel anlara geldiğinde..geçboşalmam yüzünden sorun yaşamak üzüyor benı..kaybedilen zamanda cabası... kimsemin zamanını çalmadan . Açık olup benim gibi düşünen birininin hayali bu sadece.. Hepimiz doğru hayatı yaşamaya çalışıyoruz ..sürekli aynı çevre aynı insanlar.. mecburi bi ciddiyet ve mesafe. . Bence herkesin sadece kendi bildiği bir sırdaşı olmalı.. bilinçaltının prensi. :) ...Varmısın bu yazıyı yaşamaya.. :) hadi cesaretini topla . Gerekirse numaranı gizle ve ara. Birer merhabamızı duyalım.. belkide hayal ettiğin benim.. 0 553 849 01 29

      Sil
  2. Merhaba AZGIN BAYANLAR ARAYIN COSALIM
    GİZLİYE ACIK
    0545 571 52 00
    ANKWRALIYIM REALDE UYAR ARABA VAR
    MADDİ DESTEK VERIRIM 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  3. SIRA (1) merhabalar ben poyraz tolga ankara çankaya ticaretle ugrasiyorum seksi cook seviyorum yas (39) boy( 170) kilo( 80 )penis (19 )kalın damarli( 1) Saate boşalıyorum vücudum kılsız bembeyaz temizlige titizlige ve agiz ter el ayak kılık kıyafete hijraniklige coook önem veren biriyim saygı medeniyet anlayis kesinlikle önemli abaza tutkal yapışık insanları sevmem asla kesinlikle aydın ve herkonuda acik görüslüyüm tabiki her sektörden insanlar arıyor memur doktor öğretmen evli çiftler lezbiyenler biseksüeller evli bayanlar dul bayanlar tabiki her arayanla seks yapmiyorum seciciyim SEKS yapcam insanlari seciyorum öncelikle kafa yapisina bakiyorum ona göre degerlendiriyorum yatagimda sapıgım ve kesinlikle sınırsızım evet karısınin gözünün önünde sikilmesini izlemek isteyen beyler eşinin gözünün önünde sikilmesini izlemek isteyen hanimlar iki yarragin altinda biri aminda biri götunde sikilmek isteyen bayanlar kol gibi yarragimi kocasıyla bereber yalamak isteyen ciftler yarragimi karinla beraber yaliyorsun sütlaç rengindeki ılık ılık dölümü beni yalaya yalaya agziniza boşalmami istermisin aile ici seks yapmak isteyen anne kız aynı anda sikilmek istermisin lezbiyenler biseksüeller tirafestiler enestler sınırsız hersey aklına gelen veya gelmeyen herşey am yalatmak göt deligini yalatmak teker teker ayak parmaklarini yalatmak isteyen bayanlar hadi ver agzima hadi otur agzima köpekler gibi yalayim amini göt deligini yalaya yalaya yaliyorum yaliyorum hadi ağzıma akıt boşal işe ne istersen yap herşey selbest sende benim yarragimi yala yala hadi sende beni agzina patlat agzina bosalayim suratına akıtayım hadi hadi sütlaç rengindeki dölümü patlat heryerine evet arayan insanlar SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMAYACAK ARAMAYACAK ASLA KESINLIKLE MEZARA KADAR SIRDAŞLIK ÇOOK COOK ÖNEMLİ KESİNLİKLE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GÖRÜŞÜRÜZ UYMASSA HERKES KENDİ YOLUNA GİDER DİYORUM BÜYÜZDEN GÜVEN DUYGUSU OLMASI İÇİN KONUSMAK ÖNEMLI ÖNCELİKLE SANALCILAR KENDİNE ÖZ GÜVENI OLMAYANLAR VE ANKARA DIŞI OLANLAR LÜTFEN ARAMASINLAR LÜTFEN TEKRAR SAYGILARIMI HÜRMETLERIMI ARZ EDERİM WATSAP VIBER IMO VAR 0541 504 39 29 TK 0541 504 39 29

    YanıtlaSil
  4. Melih izmir 22cm2 Aralık 2017 00:09

    İzmir’de yasıyorum yaş 28 boy:1.79 kilo 75 bakımlı biriyim Sikim 22cm kalın ve uzun damarlı 0541 505 14 35 temiz bakımlı gizli gizli sikişmek istiyorum kalın yarraklı yakışıklı biriyim karısını sikilirken izlemek isteyen arasın 05415051435

    YanıtlaSil
  5. olgun yaşta çiftler ve bayanlar olgun erkeğim am göt yalamayı ve meme emmeyi sewerim sewişerek uçalım sabaha kadar
    05412502963 sikiş aceleyle sokçıkar değil zewkle olur

    YanıtlaSil