18 Kasım 2014 Salı

Doktora Tecavüz Ettim - Sexy Hikayeler Oku

Gönderen Unknown

Merhaba sevgili Sex Hikaye okurları.Anlatacağım olay bir cilt doktorunun muayenehanesinde geçiyor adıda ışık…Bu doktoru önceden görüp ona aşık olmuş bir arkadaşla o doktoru gidip orda sikeceğime karşın iddiaya girdik bahane olarakta sikimin üstünde sivilce gibi bi yara var diye bu kadın cilt doktoruna gittim kapıyı açınca şok oldum.. önümde her erkeği baştan çıkarabilecek bi kadın duruyordu, yaz mevsiminde olduğumuzdan kısacık seksi eteği vardı altında sütun gibi bacaklar, üzerinde beyaz gömlek göğüsleri diri ve belirgin.”Buyurun derdiniz nedir” dedi “penisimin üstünde bişey çıktı” dedim, güzel kıçını kıvıra kıvıra odasına gittik
(bu kadın kerhanedeki kadınlardan bile güzeldi) sedyeye oturup fermuarınızı açın dediğinde aklıma o pembe dudaklarıyla bana sakso çekmesi geldi, neyse bunları düşünmemeye çalışıp sikimi çıkardım önce çömelip eliyle yaraya sikime dokundu, bu arada içimden onun gömleğini yırtıp göğüslerini emmek ve o kiraz dudaklarına döllerimi attırmak geldi ve o sıra ben bunları düşünürken doktorun sikimi ellemesiyle sikim 20 cm kalkmış doktorun önünde taş gibi olmuştu. Bu arada kadın utandı ve yanakları kızararak “sende hiç utanma yokmu be? git tuvalete napıcaksan yap sonra gel.” demesi üzerine bende “peki ellemişken ihtiyacımı siz giderseniz ışık hanım?” dedim ve “benle ne biçim konuşuyorsun..” derken bileklerini hızla kavradığım gibi sırtını duvara yasladım, ellerini yukarı kaldırıp iki elini tek elimle tuttum ve getirdiğim iple ellerini geride bağladım ve dudaklarına yapışarak ağzını yaladım, bu arada açıktaki sikimi üstüne sürtüyordum sonra sikimi eteğinin altına sokup donunun üstünde gezdiriyordum bacakları amı kor gibi yanıyordu, kararlıydım bugün onu hiç kimsenin sikmediği sikecektim, gelmeden önce geciktirici ilaç bile almıştım,arkadaşıma kalsa onunla mum ışığında yemek yerdi ama ben onu bir hayvan gibi sikecektim. Sonra onu sedyeye atıp gömleğini yırttım ve memelerini yaladım ter kokuyor ama aynı zamanda parfüm kokuyordu.ben onu koklarken o altımda çırpınıyordu sonra yandan neşter alıp eteğini yırttım, beyaz tanga giymiş onunda ipini koparıp amına yumuldum attığım her dil darbesinde inliyordu artık kaçamayacağını anladığından zevk almaya başlamıştı sonra sikimi haşırt diye amına yerleştirdim ve deliler gibi sikmeye başladım doktor ışık çığlık çığlığa bağırıyor amından sular sızıyordu “artık benim oldun” deyip ince beline sarıldım ve boynunu öpüp,göğüslerini kokladım.Sonra ben oturup onu kucağıma oturttum amı nar gibi kızarmıştı zevk ve acıdan baygınlaşmıştı.. yarım saat amından siktikten sonra onu saçından tutup masasına kadar sürükledim masanın üstündeki her şeyi yere attıktan sonra onu suratı masaya yapışacak şekilde tutup kafasını masaya bastırdım orda götüne girip domalttım bu arada o defalarca orgazm olmuştu ama ben ilaçlı olduğumdan onun götünü makine gibi pompalıyordum sikimi kıçından çıkardığımda göt dediği büyümüş ve kızarmıştı sonra onu bana doğru çevirdim ,sutyeni gömleği eteği bütün pahalı cici giysileri yırtık yerlerdeydi onun ise bakımlı saçları dağılmış,ağlamaktan makyajı akmış elleri arkada bağlı muhteşem vücudu cillop gibi kılsız amıyla karşımda duruyordu ve üstünde bitek giydiği topuklu ayakkabısı kalmıştı, 30lu yaşlarında olmasına karşın 20lik gibi duruyordu üstelik öğrendiğime göre bir çocuk bile doğurmuş olmasına rağmen vücudu taş gibiydi. Bana yalvarmaya başladı bende onu sırt üstü cam masaya yatırdım ve bacaklarını omzuma alarak bi kez daha amından sikmeye başladım,bu arada sikerken bir yandan da masadan aldığım kalemi götüne sokuyordum.1 saat bu halde onu siktikten sonra sikimi dışarı çıkarıp göbeğinin ve göğüslerinin üstüne boşaldım ama ne boşalma! herhalde bir bardak sperm çıkmıştır.Sonra saçından tutup yere diz çöktürdüm ve kafasını sikime bastırdım ve yalayıp temizlemesini emrettim diliyle tüm spermleri yalayıp yuttuktan sonra ellerini çözüp onu orda yerde döl içinde yatarak bıraktım hatıra olarakta kilodunu aldım ve “yarrağımı yakından muayene ettiğiniz için teşekkür ederim yavrum” dedim ve oradan ayrıldım.
Sosyal Paylaşım

6 yorum:

  1. BİREBİR KENDİMİ ANLATTIM OKURSAN SEVİNİRİM.. :)
    Açık tarzımı bağışla lütfen.
    Huzur dolu bir odada.. slow bir müzik çalıyor. yanan mumlar tütsünün hoş kokusu.. ortam loş.. biz dans ediyoruz ayakta seninle.. buselerim boynunda dolanırken. seni ayakta 1001 buseyle operken sadece kilodun kalana kadar soyuyorum.... 1001 gece masasallarina nazire yaparcasına. seni kendime çekiyorum.. dilim boynunda kulak arkanda daireler çizerken.. parmaklarım yavaşça kilodunun içine kayıyor...uzanıyoruz yatağa ve sadece kilodun üzerindeyken yüzüstü yatırıyorum seni..ayak bileklerinden başlayarak, dilimin sadece ucuyla vucuduna onlarca resim çiziyorum.bileklerinden baslayip kulak memende boynunda biten . kalçalarının arasına sıkıştırıp kilodunu.. kalçanın yanaklarını tatlı tatlı vakumluyorum dudaklarımın arasına.. sonrasında seni sırtüstü yatırıp kalçanın altına bir yastık koyup.. bacaklarını dizlerinden sana verip önüne diz çöküyorum.. yavaşça kilodunu kenara sıyırıp dilimi o ıslaklığının üzerinde hissettiriyorum.. parmaklarımla klitorisinin çevresine bastırarark.. bızırın merkezini mümkün olduğu kadar meydana çıkartıp dakikalarca.. sadece dilimin ucuyla tokatlıyorum onu tık tık tık.. bazende dudaklarımla eziyorum . yumuşak bir şekilde vajinanın içine masaj yapıyorum parmaklarımla hepsini sırayla sokarak.. ve bana kesinlikle hadi gir demeni istemiyorum.. dilim bazen deliğinde bazen dudaklarını emiyorken.. yanında altında üstünde yerde duvara yaslayıp masada sandalyede. üstüme alıp her pozisyonun her açısını deniyoruz.. aletimin kafasının içinde tüm duvarlara sürtmesini sağlayarak.. ve her pozisyon değişiminde mutlaka tekrar girmeden azda olsa yalıyorum aranı ve dudaklarını....değişken tempolarda bazen hızlı bazen yavaş.. hatta bazen güçlü kollarım ve avuçlarımla kalça yanaklarından kavrayıp resmen seni aletime vururcasına.. .. seni duvara yasladığımda sırtını.. bir bacağını kaldırıp. güçlü avuçlarımla kalçalarından seni kendime çekip vurduğumda anlayacaksın. ellerimin gücüyle onları çarpıştırdığımda :) 5 dk dan fazla bir pozisyonda kalmayarak,. tam boşalacağın zaman doğru pozisyon ve tempoyu koyarak bir orgazm fırtınasının içine girmeni sağlıycam.. o zevkin en üst noktasının belkide dakikalarca sürmesini sağlayarak. .. tempoyu bu anlarda çıldırmış gibi artttırarak belkide peşpeşe orgazm olmanı sağlıyorum ve asla yeter demeni istemiyorum..çünkü ben1 saate ancak gelebiliyorum çoğu zaman dahada uzuyor.samimiyetle 15 20 dklık bir sexe kılımı kıpırdatasım yok. Uzun zaman çıkıpta sıra özel anlara geldiğinde..geçboşalmam yüzünden sorun yaşamak üzüyor benı..kaybedilen zamanda cabası... kimsemin zamanını çalmadan . Açık olup benim gibi düşünen birininin hayali bu sadece.. Hepimiz doğru hayatı yaşamaya çalışıyoruz ..sürekli aynı çevre aynı insanlar.. mecburi bi ciddiyet ve mesafe. . Bence herkesin sadece kendi bildiği bir sırdaşı olmalı.. bilinçaltının prensi. :) ...Varmısın bu yazıyı yaşamaya.. :) hadi cesaretini topla . Gerekirse numaranı gizle ve ara. Birer merhabamızı duyalım.. belkide hayal ettiğin benim.. 0 553 849 01 29

    YanıtlaSil
  2. Merhaba AZGIN BAYANLAR ARAYIN COSALIM
    GİZLİYE ACIK
    0545 571 52 00
    ANKWRALIYIM REALDE UYAR ARABA VAR
    MADDİ DESTEK VERIRIM 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  3. SIRA (1) merhabalar ben poyraz tolga ankara çankaya ticaretle ugrasiyorum seksi cook seviyorum yas (39) boy( 170) kilo( 80 )penis (19 )kalın damarli( 1) Saate boşalıyorum vücudum kılsız bembeyaz temizlige titizlige ve agiz ter el ayak kılık kıyafete hijraniklige coook önem veren biriyim saygı medeniyet anlayis kesinlikle önemli abaza tutkal yapışık insanları sevmem asla kesinlikle aydın ve herkonuda acik görüslüyüm tabiki her sektörden insanlar arıyor memur doktor öğretmen evli çiftler lezbiyenler biseksüeller evli bayanlar dul bayanlar tabiki her arayanla seks yapmiyorum seciciyim SEKS yapcam insanlari seciyorum öncelikle kafa yapisina bakiyorum ona göre degerlendiriyorum yatagimda sapıgım ve kesinlikle sınırsızım evet karısınin gözünün önünde sikilmesini izlemek isteyen beyler eşinin gözünün önünde sikilmesini izlemek isteyen hanimlar iki yarragin altinda biri aminda biri götunde sikilmek isteyen bayanlar kol gibi yarragimi kocasıyla bereber yalamak isteyen ciftler yarragimi karinla beraber yaliyorsun sütlaç rengindeki ılık ılık dölümü beni yalaya yalaya agziniza boşalmami istermisin aile ici seks yapmak isteyen anne kız aynı anda sikilmek istermisin lezbiyenler biseksüeller tirafestiler enestler sınırsız hersey aklına gelen veya gelmeyen herşey am yalatmak göt deligini yalatmak teker teker ayak parmaklarini yalatmak isteyen bayanlar hadi ver agzima hadi otur agzima köpekler gibi yalayim amini göt deligini yalaya yalaya yaliyorum yaliyorum hadi ağzıma akıt boşal işe ne istersen yap herşey selbest sende benim yarragimi yala yala hadi sende beni agzina patlat agzina bosalayim suratına akıtayım hadi hadi sütlaç rengindeki dölümü patlat heryerine evet arayan insanlar SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMAYACAK ARAMAYACAK ASLA KESINLIKLE MEZARA KADAR SIRDAŞLIK ÇOOK COOK ÖNEMLİ KESİNLİKLE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GÖRÜŞÜRÜZ UYMASSA HERKES KENDİ YOLUNA GİDER DİYORUM BÜYÜZDEN GÜVEN DUYGUSU OLMASI İÇİN KONUSMAK ÖNEMLI ÖNCELİKLE SANALCILAR KENDİNE ÖZ GÜVENI OLMAYANLAR VE ANKARA DIŞI OLANLAR LÜTFEN ARAMASINLAR LÜTFEN TEKRAR SAYGILARIMI HÜRMETLERIMI ARZ EDERİM WATSAP VIBER IMO VAR 0541 504 39 29 TK 0541 504 39 29

    YanıtlaSil
  4. SIRA. NO (2) ANKARA SINIRSIZ SINIRSIZ SEKS ÖZGÜRCE HERŞEY merhabalar ben poyraz tolga ys 39 boy 170 80 penis 19 kalın damarli vücut atletik kilsiz bembeyaz seks konusunda biraz kendimi tanitayim dünyada encok sevdigim şey am yalamak köpekler gibi saatlerce hiç bıkmadan doymadan offff ve got deliği yalamak saatlerce got deligine dil masajı yapmak bayılıyorum hemde coook kulak memelerini emmek offf göğüs uçlarını emmek bayılıyorum ayak parkmaklarini emmek tek tek bayılıyorum penisi hemen amin içine koymayı sevmiyorum saatlerce doya doya ami yalamadan got deliğini yalamadan köpekler gibi dehşetle penisi asla amin içine koymam agzima bosaltana kadar agzima akitana kadar yalarim yalarim o dölleri içmesine bayılıyorum offff dünyada en güzel şey bir kadının bosaldigi zevk sularını ve dollerini içmek sevhetle damlasını bile yere akitmadan içmek anal sekse bayılıyorum amin içinde yarragimin saatlerce kalmasına bayılıyorum offff masaj yapmasını ve saatlerce oksamasina bayılıyorum seksde aceleciligi sevmiyorum penisi al hemen içine koy sevmiyorum saatlerce amini oksamadan göğüslerini oksamadan saatlerce amini yalamadan got deliğini yalamadan ayak parkmaklarini yalamadan kulak memelerini yalamadan emmeden asla penisi koymam asla ve önce agzima akitmadan agzima bosalmadan penisi asla sokmam önce agzima bosalacaksin sonra penisimi ister amina sokayım ister gotune sokayım ister ağzına saatlerce cook geç bosaliyorum 1 saate anca ve zor bosaliyorum bosalirken bagiriyorum ılık ılık sütlaç rengindeki sıvı dolumu of of ve boşaldiktan sonra 20 dakika kahve molasından sonra tekrar sekse adranaliye devam sabaha kadar devam yine am yalamaya got deliğini yalamaya devam köpekler gibi itler gibi köleler gibi yalamaya büyük bir zevk ile istah ile devam offf yalatin o güzel amciklarinizi doya doya doya fantazilere bayılırım domaltarak kucağıma otutturarak bacaklarıni omzuma alarak duvara dayıyarak offff köpekler gibi dehşetle sikmeye bayılıyorum bir amindan bir gotunden sikmeye bayılıyorum domaltim sacini ceke ceke kalcalarina vura vura tokatliya tokatliya sikmeye bayılıyorum saatlerce bosalmadan ve encokta amini got deliğini göğüs uçlarını cukalata veya bal sürerek yalamaya bayılıyorum offfff 69 pozisyonuna bayılıyorum bacağın arasında yalamaya bayılıyorum agzima oturup yalatan kadınlara bayılıyorum offf agzima akitan boşalan işeyen kadınlara bayılıyorum offff seksin herseyini seviyorum ya ben herseyini gurup sekse teke tek sekse lezbiyen sekse aile içi sekse bayılıyorum bir kadını tost yapmaya bayılıyorum yarragin biri önde biri arkada offf bayılıyorum anne kızın aynı anda amini köpekler gibi dehşetle yalamaya bayılıyorum iki buseksuel kadının aynı anda amini yalamaya bayılıyorum lezbiyen ilişkilerde kadın kadını sikerken bende onlara eşlik ederek köpekler gibi bana yalatmalarina bayılıyorum Evet sekde köle olmaya bayılıyorum bana herşeyi yaptirmalarina bayılıyorum çünkü aslalarim yoktur yoktur herşeye varım seksde herşeye aklına gelen veya gelmeyen herseyi seviyorum ya ben arabada seks evde seks ormanda seks tuvalette seks heryerde sekse bayılıyorum enest seksi sevenlere bayılıyorum coook doyumsuzum cook off evet ya aklıma gelen şimdilik bukadar am yalatmak got deliğini yalatmak bana yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akıtmak agzima işemek isteyen azgın bayanları seviyorum ankarali evli çiftler evli bayanlar dul bakire bayanlar lezbiyenler hadi bekliyorum ateşli dakikalara kocasıyla aynı anda sikilmek isteyen evli çiftler hadi bekliyorum heyacanli saatlere kesinlikle hamile kalmak isteyen bayanlar  gece  kocası yanında  olmayan  bayanlar  ara  gelirim MEZARA KADAR SIRDASLIK GÜVEN  MEDENİYET SAYGI  COOOOOK  COOOK  ÖNEMLİ KESİNLİKLE  WATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR ANKARA HARİCİ ARAMAYIN LÜTFEN  0541 504 39 29 TEKRAR  0541 504 39 29

    YanıtlaSil
  5. İzmir’de yasıyorum yaş 28 boy:1.79 kilo 75 bakımlı biriyim Sikim 22cm kalın ve uzun damarlı 0541 505 14 35 temiz bakımlı gizli gizli sikişmek istiyorum kalın yarraklı yakışıklı biriyim karısını sikilirken izlemek isteyen arasın 05415051435

    YanıtlaSil
  6. 0lgun yaşta erkeğim olgun çiftler arayın 05412502963
    sokçıkar değil sewişerek am göt yalarım eşini yatakta ortamıza alıp 1 memesini ben 1 memesini eşi emerek amına 2 parmağımızı sokalım kadınımızı çıldırtarak sikişelim

    YanıtlaSil