27 Kasım 2014 Perşembe

Ormanda Yer Mekan Tanımıyoruz - Sexy Hikayeler Oku

Gönderen Unknown

Merhaba sevgili Sex Hikaye okurları.Ben 19 yaşındayım ve anlatacağım olay bu sene yaşandı.kardeşim dediğim bir arkadaşımın kardeşi beni öyle azdırıyorduki.16 yaşında sarışın mavi gözlü ne zaman görsem aklımdan sikmek geçiyordu.neyse okulların açık olduğu bir gün bu okuldan eve geliyordu.bende bunun yanına gittim eve beraber geliyorduk sohbet ederken evde kimsenin olmadığını abisinin yani arkadaşımın babasıyla işe gittiğini annesininde teyzesinin yanında olduğunu söyledi.bunu söyleyince ben heyecanlanmıştım.eve girerken buna göz kırpmıştım.akşam olmuştu buna mesaj attım ordan konuşuyorduk.bu korkuyorum felen demişti.bende annemgilden arkadaşımda kalacağım diye izin alarak onlara gitmiştim.beraber kalacaktık.onlara gittim sohbet ediyorduk.ben kola hazırlamak için mutfağa gittigimde yanımda götürdügüm azdırıcı damlayı onun kolasına döktüm ve götürdüm.
içtikten sonra konuşmaya devam ettik bir ara sıcak oldu diyerek üstünü değişmeye gitti sonra gecelik giyip geldi ama çok azdırıcı birşeydi.sohbet sexe gelmeye başlamıştı.bana kız arkadaşın varmı diye sordu bende var dedim.ilişkimizin nasıl gittiğini sordu bende güzel gidiyor dedim.o an hiç öptünmü diye sorunca hayır öpmedim benim aklımda başka birini öpmek var dedim kim diye sordu bende gözümle vücudunu süzmeye başladım.o an yanıma gelerek eliyle ağırca sertleşen sikimi avuçladı öyle bir öpüşüyordukki top atsa ne oldu diye aldırmayız.ben öpüşürken bunun amını felen okşuyordum bu zevkten inliyordu.daha sonra sikimi çıkartıp ağzına verdim yalıyordu ve sikim iyici sertleştirmişti.ağzına öyle bir patladımki hepsini birden yalayıp yutamadı.daha sonra bunu koltuğa yatırdım pijamayı sıyırdım ve hayalini kurduğum amı karşımdaydı.yalamaya başladım yaladıkça kuduruyordu zevkten 5-10 dk yaladıktan sonra sikimi kaldırması için ağzına verdim o yalarken bende amını parmaklıyordum.sikim kalkmıştı ve amına doğru sürtmeye başladım.yavaş yavaş sikimin kafasını içeni sokuyordum.ve birden köklemeye çalıştım çığlık atacaktı kendini tuttu.ve git gel yapa yapa o çığlık sesleri zevk iniltilerine dönmüştü.o inlerken ben daha çok azıyordum.altımda kıvranıyordu zevkten.”ahhhhhhhhhhhhhh sik beni aşkım erkeğim birtanem boşal içime” diyordu bende boşalma üzereydim geliyorum dediğim zaman patla içime dedi bende dayanamadım fazla içine bir volkan gibi patladım.öyle yarım saat durduk öpüşüyorduk. ve hala arada sikişiyoruz.ormanda yer mekan tanımıyoruz. Tabiki bunların hepsini azdırıcı damlaya borçluyum. Sizlerede şiddetle kullanmanızı tavsiye ediyorum..
Sosyal Paylaşım

4 yorum:

  1. BİREBİR KENDİMİ ANLATTIM OKURSAN SEVİNİRİM.. :)
    Açık tarzımı bağışla lütfen.
    Huzur dolu bir odada.. slow bir müzik çalıyor. yanan mumlar tütsünün hoş kokusu.. ortam loş.. biz dans ediyoruz ayakta seninle.. buselerim boynunda dolanırken. seni ayakta 1001 buseyle operken sadece kilodun kalana kadar soyuyorum.... 1001 gece masasallarina nazire yaparcasına. seni kendime çekiyorum.. dilim boynunda kulak arkanda daireler çizerken.. parmaklarım yavaşça kilodunun içine kayıyor...uzanıyoruz yatağa ve sadece kilodun üzerindeyken yüzüstü yatırıyorum seni..ayak bileklerinden başlayarak, dilimin sadece ucuyla vucuduna onlarca resim çiziyorum.bileklerinden baslayip kulak memende boynunda biten . kalçalarının arasına sıkıştırıp kilodunu.. kalçanın yanaklarını tatlı tatlı vakumluyorum dudaklarımın arasına.. sonrasında seni sırtüstü yatırıp kalçanın altına bir yastık koyup.. bacaklarını dizlerinden sana verip önüne diz çöküyorum.. yavaşça kilodunu kenara sıyırıp dilimi o ıslaklığının üzerinde hissettiriyorum.. parmaklarımla klitorisinin çevresine bastırarark.. bızırın merkezini mümkün olduğu kadar meydana çıkartıp dakikalarca.. sadece dilimin ucuyla tokatlıyorum onu tık tık tık.. bazende dudaklarımla eziyorum . yumuşak bir şekilde vajinanın içine masaj yapıyorum parmaklarımla hepsini sırayla sokarak.. ve bana kesinlikle hadi gir demeni istemiyorum.. dilim bazen deliğinde bazen dudaklarını emiyorken.. yanında altında üstünde yerde duvara yaslayıp masada sandalyede. üstüme alıp her pozisyonun her açısını deniyoruz.. aletimin kafasının içinde tüm duvarlara sürtmesini sağlayarak.. ve her pozisyon değişiminde mutlaka tekrar girmeden azda olsa yalıyorum aranı ve dudaklarını....değişken tempolarda bazen hızlı bazen yavaş.. hatta bazen güçlü kollarım ve avuçlarımla kalça yanaklarından kavrayıp resmen seni aletime vururcasına.. .. seni duvara yasladığımda sırtını.. bir bacağını kaldırıp. güçlü avuçlarımla kalçalarından seni kendime çekip vurduğumda anlayacaksın. ellerimin gücüyle onları çarpıştırdığımda :) 5 dk dan fazla bir pozisyonda kalmayarak,. tam boşalacağın zaman doğru pozisyon ve tempoyu koyarak bir orgazm fırtınasının içine girmeni sağlıycam.. o zevkin en üst noktasının belkide dakikalarca sürmesini sağlayarak. .. tempoyu bu anlarda çıldırmış gibi artttırarak belkide peşpeşe orgazm olmanı sağlıyorum ve asla yeter demeni istemiyorum..çünkü ben1 saate ancak gelebiliyorum çoğu zaman dahada uzuyor.samimiyetle 15 20 dklık bir sexe kılımı kıpırdatasım yok. Uzun zaman çıkıpta sıra özel anlara geldiğinde..geçboşalmam yüzünden sorun yaşamak üzüyor benı..kaybedilen zamanda cabası... kimsemin zamanını çalmadan . Açık olup benim gibi düşünen birininin hayali bu sadece.. Hepimiz doğru hayatı yaşamaya çalışıyoruz ..sürekli aynı çevre aynı insanlar.. mecburi bi ciddiyet ve mesafe. . Bence herkesin sadece kendi bildiği bir sırdaşı olmalı.. bilinçaltının prensi. :) ...Varmısın bu yazıyı yaşamaya.. :) hadi cesaretini topla . Gerekirse numaranı gizle ve ara. Birer merhabamızı duyalım.. belkide hayal ettiğin benim.. 0 553 849 01 29

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
  2. Merhaba AZGIN BAYANLAR ARAYIN COSALIM
    GİZLİYE ACIK
    0545 571 52 00
    ANKWRALIYIM REALDE UYAR ARABA VAR
    MADDİ DESTEK VERIRIM 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  3. güzel sikiş heryerdedir aceleye gelmez uzun süreli sewişirim
    olgun tek erkeğim çiftler bayanlar şelale gibi boşalalım

    YanıtlaSil