26 Kasım 2014 Çarşamba

Ayak Parmaklarından Başladım Yalamaya - Komşum Sex Hikayesi Oku

Gönderen Unknown

Merhaba sevgili Sex Hikaye okurları.Ben bursa da yaşıyorum bu başımdan geçen olay 13 yıl önce gerçekleşti şuan 28 yaşındayım lise 1 e gidiyordum o zamanlar ve inanılmaz derecede ayak hastasıyımdır bakımlı ayak olursa zaten kafayı yerim kesinlikle dokunmak isterim ve komşumuz gülay ablanında ayakları hayallerimde ki gibi bir ayaktı gülay abla o zamanlar 32 -33 yaşlarında falandı.genelde hep mini etek giyerdi ve bacakları da çok güzel di hemen hemen hergün bize gelirdi kısa etek giyer ve müthiş frikikler verirdi tabi bilerek mi yapıyordu bilmiyorum ama benim 31 malzemem oluyordu resmen.3 tane de çocuğu vardı biri 7 yaşında diğerleride 9, 12  yaşlarında eşi görev nedeniyle ilçeye gitmişti ve gülay abla ve çocukları bizde kalıcaklardı ama benim aklımda en ufak bir sapıklık yoktu
ben erkenden yatmıştım o gece ve gülay abla benim odamda yatmıştı ve yanında da küçük kızı beraber yatıyorlardı .gece yarısı saat 03:00 da uyandım tuvalete kalkmak için birde ne göreyim gülay abla nın üstünde bir bady ve göğüsler resmen dışarıda gibi ve altında da tayt vardı sütun gibi bacakları ve en önemliside ayak parmakları bütün güzelliğiyle karşımdaydı.ilk işim ayaklarına yaklaşmak oldu ve parmaklarına yavaş yavaş dokunmaya başladım baktım hiç bir ses yok yavaş yavaş öpmeye başladım baş parmağını ağzıma aldım ve yalamaya başladım aldığım zevki anlatamam hayatımda yapmak istediğim tek şey ayak yalamaktı ve ben ayak yalıyordum bir yandan da 31 çekmeye başladım en az yarım saat belkide daha fazla ayaklarının heryerini yaladım daha sonra şortumu çıkardım ve yanına doğru uzandım kalçalarına değdirmeye başladım çatalının arasına dalgamı yerleştirdim ileri geri gitmeye başladım bi yandan da elimi göğüslerine götürdüm resmen değmek ile değmemek arasıda değişen bir sürtünme ile göğüslerini okşamaya başladım 1 posta da öyle boşaldım ve hala uyanmıyordu daha sonra ayak parmaklarının arasına yarağımı yerleştirdim ve bir posta daha öyle gittim bir süre sonra yüzü koyun uzandı kalçaları o kadar muhteşemdiki öpmeye başladım ve daha sonra yarağımı kalçasının üstünde gezdirmeye başladım ve bacaklarının arasında dalgamı yerleştirdim şınav vaziyetinde gidip gelmeye başladım belki sizkere çok saçma gelicek ama yemin ederim uyanmadı.3 saat falan kadını hertarafını yalayıp sürtünerek 4-5 posta gittim hayatımda almadığım zevki yaşadım o gece gülay abla senin haberin yok ben sana neler yaptım ama bu kadar güzel ayakları da olmasaydı ben ne yapayım ben de tam sapıklık çağındaydım yaptıklarıma pişmanmıyım yooo pişman değilim ama yapmasam daha iyi olurdu günaha girdim sonuçta ama onunda suçu var hep çok seksi geziyordu ben de küçük olduğum için etkilenmiştim ondan ve bunları yaptım..
Sosyal Paylaşım

9 yorum:

  1. adres ver adres

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BİREBİR KENDİMİ ANLATTIM OKURSAN SEVİNİRİM.. :)
      Açık tarzımı bağışla lütfen.
      Huzur dolu bir odada.. slow bir müzik çalıyor. yanan mumlar tütsünün hoş kokusu.. ortam loş.. biz dans ediyoruz ayakta seninle.. buselerim boynunda dolanırken. seni ayakta 1001 buseyle operken sadece kilodun kalana kadar soyuyorum.... 1001 gece masasallarina nazire yaparcasına. seni kendime çekiyorum.. dilim boynunda kulak arkanda daireler çizerken.. parmaklarım yavaşça kilodunun içine kayıyor...uzanıyoruz yatağa ve sadece kilodun üzerindeyken yüzüstü yatırıyorum seni..ayak bileklerinden başlayarak, dilimin sadece ucuyla vucuduna onlarca resim çiziyorum.bileklerinden baslayip kulak memende boynunda biten . kalçalarının arasına sıkıştırıp kilodunu.. kalçanın yanaklarını tatlı tatlı vakumluyorum dudaklarımın arasına.. sonrasında seni sırtüstü yatırıp kalçanın altına bir yastık koyup.. bacaklarını dizlerinden sana verip önüne diz çöküyorum.. yavaşça kilodunu kenara sıyırıp dilimi o ıslaklığının üzerinde hissettiriyorum.. parmaklarımla klitorisinin çevresine bastırarark.. bızırın merkezini mümkün olduğu kadar meydana çıkartıp dakikalarca.. sadece dilimin ucuyla tokatlıyorum onu tık tık tık.. bazende dudaklarımla eziyorum . yumuşak bir şekilde vajinanın içine masaj yapıyorum parmaklarımla hepsini sırayla sokarak.. ve bana kesinlikle hadi gir demeni istemiyorum.. dilim bazen deliğinde bazen dudaklarını emiyorken.. yanında altında üstünde yerde duvara yaslayıp masada sandalyede. üstüme alıp her pozisyonun her açısını deniyoruz.. aletimin kafasının içinde tüm duvarlara sürtmesini sağlayarak.. ve her pozisyon değişiminde mutlaka tekrar girmeden azda olsa yalıyorum aranı ve dudaklarını....değişken tempolarda bazen hızlı bazen yavaş.. hatta bazen güçlü kollarım ve avuçlarımla kalça yanaklarından kavrayıp resmen seni aletime vururcasına.. .. seni duvara yasladığımda sırtını.. bir bacağını kaldırıp. güçlü avuçlarımla kalçalarından seni kendime çekip vurduğumda anlayacaksın. ellerimin gücüyle onları çarpıştırdığımda :) 5 dk dan fazla bir pozisyonda kalmayarak,. tam boşalacağın zaman doğru pozisyon ve tempoyu koyarak bir orgazm fırtınasının içine girmeni sağlıycam.. o zevkin en üst noktasının belkide dakikalarca sürmesini sağlayarak. .. tempoyu bu anlarda çıldırmış gibi artttırarak belkide peşpeşe orgazm olmanı sağlıyorum ve asla yeter demeni istemiyorum..çünkü ben1 saate ancak gelebiliyorum çoğu zaman dahada uzuyor.samimiyetle 15 20 dklık bir sexe kılımı kıpırdatasım yok. Uzun zaman çıkıpta sıra özel anlara geldiğinde..geçboşalmam yüzünden sorun yaşamak üzüyor benı..kaybedilen zamanda cabası... kimsemin zamanını çalmadan . Açık olup benim gibi düşünen birininin hayali bu sadece.. Hepimiz doğru hayatı yaşamaya çalışıyoruz ..sürekli aynı çevre aynı insanlar.. mecburi bi ciddiyet ve mesafe. . Bence herkesin sadece kendi bildiği bir sırdaşı olmalı.. bilinçaltının prensi. :) ...Varmısın bu yazıyı yaşamaya.. :) hadi cesaretini topla . Gerekirse numaranı gizle ve ara. Birer merhabamızı duyalım.. belkide hayal ettiğin benim.. 0 553 849 01 29

      Sil
    2. EWLİ ÇİFTTİZ ARAYIN ÇİFTLER 05412502963

      Sil
  2. TATLI, CİCİ, SEMPATİK BAYANLAR MERHABA....

    HERKESE SELAM, BEN KAAN 29 YAŞINDA İSTANBUL BOSTANCI'DA YAŞIYORUM. HAYATI DOLU DOLU EĞLENCELİ YAŞAMAK İSTEYEN HER YAŞTAN BAYANLAR İLE ARKADAŞLIK KURMAK İSTİYORUM.
    RESİMLERİMİ FACEBOOK VE WHATSAPP'TA GÖRMENİZ MÜMKÜN.
    LÜTFEN KENDİNİ VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN BAYAN ARKADAŞLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM.
    -- HAYALLERİNİZİ YAŞAMANIN ZAMANI --
    HOŞÇAKALIN 0551 167 05 95

    YanıtlaSil
  3. MERHABA BEN BUĞRA 28 YAŞINDA GENÇ SEMPATİK KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİSİYİM. İSTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. ARKADAŞLIK VE SOHBET İÇİN BURADAYIM. WHATSAaP ve FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. ;)

    ( 0554 114 74 11 )

    HOŞÇAKALIN......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
    2. olgun çiftler tek bayanlar uzun sewişelim saatlerce arayın
      05412502963 olgun erkeğim sikiş aceleye gelmez şelale gibi akalım

      Sil
  4. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  5. sewişerek sikişelim saatlerce olgun erkeğim arayın çiftler bayanlar
    05412502963 sikişmek hayattır

    YanıtlaSil