6 Kasım 2014 Perşembe

Kocam Yok Oğlum Doyuruyor - Ensest Sex Hikayesi Oku

Gönderen Unknown

Merhaba sevgili Sex Hikaye okurları.Benim adım Gizem. Bursada yasıyorum. Ben esimden bosandım. 2 cocuk sahibiyim biri erkek biri kız. kız olanın ismi Gül erkek olanın ismi Ceyhan. oğlum 97 doğumlu yani 15 yaşında. ben üstümü değiştirirken oğlum hep yatak odamın önünden gecerdi. Ben buna pek aldırmazdım taa ki otobüste caktırmadan beni ellemeye calısmasına kadar. Bir gün otobüsle birlikte heykele gidecektik. otobüs cok doluydu ve Ceyhan arkamda kalmıstı. birden bire sertlesen birsey hissetmeye basladım. altımda kumas pantolon oldugu icin rahatlıkla hissedebiliyordum. cok büyük değildi. o gün birsey demedin yanlıslıkla olmustur diye. ben banyo yaparken kapı deliğinden beni izlediğini farkettim ve hemen banyodan cıktım. evde yemek yaparken altımda etek vardı eğilip bakmaya calısıyor yerlere birsey düsürmüs gibi yapıyordu. bende bu olanlardan sonra oğlumu babasının yanında kalsın biraz diye yolladım. Geri geldiğinde daha istekli gibi bakıyordu bana.
yaz tatilinde hava sıcak oldugu icin altıma birsey giymeden gecelikle yatarım. gece yarısı birseyin amımı ellemesi üzerine uyandım. caktırmadan baktım ve Ceyhandı. ben ne yapacagımı sasırmıs bi sekilde yatakta uyur gibi yapıyordum. 5 dakika sonra Ceyhan kendini tatmin etmis bi sekilde odamdan gitti. ben utanmıstım. ertesi gün o hic bisey yokmus gibi geziyordu. bu arada kirliliğe attım camasırlarımın hepsinin üstüne biri bosalıyordu. Ceyhan oldugunu biliyordum. bi aksam oturup evde öyle bir gecer zaman ki dizisini izlerken uyuya kalmısım bacaklarımda bi el hissederek uyandım. yine Ceyhan elliyordu. bu sefer hemen tokat attım sen ne yapıyorsun diye. özür dilemeye basladı. bende onu orada affettim artık bakmasına bisey demiyodum ama ne zaman sokulmaya kalksa bi tokat yiyodu.
Bu yaz tatilinde ablamlarla beraber antalyaya tatile gitmiştik deve güreşi yaparken Ceyhan beni omuzuna aldım herkesin ortasında suyun dibinde caktırmadan bacagımı elliyordu. bisey diyemedim. Ceyhan ben ve yeğenim Hasan denizde biraz fazla acılmıstık. Hasan ben korktum teyze geri dönücem dedi bende Ceyhan sende git cok acılmısız dedim Ceyhan ben durcam dalıcam dedi ben tamam dedim Hasan dönüp Ceyhan kalmıstı Ceyhan dalıyor cıkıyor kendi kendine oynuyordu en sonunda daldı ve denizin dibinden götümü ellemeye basladı ben kacmaya calısırken o bikinimin altını almıstı. hemen ver diye kızdım. ama o arkadan sarılıp amımı ellemeye baslamıstı. bisey yapamıyodum. birden bire amıma sikini sokmaya basladı bi yandan suyun üstünde kalmaya calısıyor bi yandan beni sikmeye calısıyordu. bende artık istiyodum ve kendimi bırakmıstım. orada 5 dakika siktikten sonra bıraktı bikinimin altını verdi ve döndük. aksam olmus otelde kalırken kızım dusa girmişti oğlum yanaştı ve öpmeye basladı dur simdi birazdan cıkcaz dısarı ablanda cıkacak simdi desemde durmuyodu. bende hemen soyundum ve amıma girsinde bosalsın diye ugrastım ama o göt deliğimi istiyodu olmaz dedikce ısrar ediyodu bende el kremimi verdim ve kendimi ona bıraktım cok büyük siki olmadıgı icin cok zorlanmadım ama sesimi cıkarmamak icin cok zorlandım cünkü kızım banyodaydı. oğlum isini halledince beni öptü ve toparlandık hemen. hala daha sikişmeye devam ediyoruz. kızım sabahcı oglum öglenci babam ve annemin yanında yasadıgımız icin sabah 8 den 10a kadar vaktimiz oluyor ve bu vaktimizi cok güzel degerlendiriyoruz.
Sosyal Paylaşım

5 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN _______________★★★★★★★
      _____________★★★★★★★★★
      ___________ ★★★★★★★★★★
      __________ ★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★
      _________★★★_★★★★★★★★★
      ________ ★★★_★★★★★★★★★
      _______ ★★★__★★★★★★★★
      ______ ★★★___★★★★★
      ___★★★★★__★★★★★★
      ★★★★★★★_★★★★★★★
      _★★★★_★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★_★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★★__ ★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★_____ ★★★★★★★★★★★★
      _★★★ _____★★★★★★
      __★★★ ____★★★★★★
      ____★★___★★★★★★★★
      _____★★_★★★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★MEHMET ★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★____★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★______★★★★★★★
      _______★★★★★★★★★_____★★★★★★★
      _________★★★★★★____★★★★★★★
      _________★★★★★__★★★★★★★
      ________★★★★★_★★★★★★★
      ________★★★★★★★★★★
      ________★★★★★★★★
      _______★★★★★★★
      _______★★★★★
      ______★★★★★
      ______★★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      ______★★★★★★
      _____★★★★★★★★
      _______|_★★★★★★★
      _______|___★★★★★★★

      Sil
  2. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar cılgın kızlar FANTAZI DUSUKUNU EVLİ ÇİFTLER subay ve astsubay hnmları her turlu fantazi ile 24saat 22 cmyle en az 4 posta garantısıyle uygulamalı olarak sıkıslerımız üçretli yapılır bilginize 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  3. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar cılgın kızlar FANTAZI DUSUKUNU EVLİ ÇİFTLER subay ve astsubay hnmları her turlu fantazi ile 24saat 22 cmyle en az 4 posta garantısıyle uygulamalı olarak sıkıslerımız üçretli yapılır bilginize 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  4. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil