5 Kasım 2014 Çarşamba

31 Faciası - Sizden Gelenler

Gönderen Unknown

Merhaba sevgili Sex Hikaye okurları.Ben 20 yıllık bir doktorum ilk doktor olduğum yıllarda başıma bir komik olay geldi

Hastanede nöbetteydim bir hasta var dediler, acile almislar.. güzelim hemşireler bir taraftan anlatıyorlar bir taraftan da gülüyorlar zilliler ^^


Neyse işte vardım yanına, pantolun yerine etek gibi bir kumaşla sarmışlar getirmişler.Ben önce sünnetçi hatası falan galiba dedim.Açın dedim; bide ne göreyim penisinin başında bir rulman! penisin kafasi kıpkırmızı kocaman olmuş, kan toplamis tarifsiz acılar içinde bizim hasta..
 

 
Bu arkadaş dar bir rulmanı sikine takarak 31 cekiyormuş ve sinirleri tahrip edince kan toplanmış geriye de gitmeyince kan orada odaklasmış.Aldı bir düşünce beni.. siki kessek genç 16/17 yaslarında kesin bakir.., kaynakla kessek siki yanacak bir daha vazife yapmaz çünkü biliyorsunuz rulman cok sert bir çelikten.. dışını kessek içi var bir de..
  

Hemşireler sike bakıp bakıp iç geçiriyorlar.Oğlum bunu yapacağına ablana gelsende bu işler başına gelmese der gibi.. gelse vermez zilliler o baska tabii..

Neyse benim aklıma hastanenin diş bölümü geldi, oraya getirin dedim.Dişci arkadaşa haber yolladım geldi, dişçilerin elmasli diş kestikleri makkaplar vardi yüksek turlu onunla kestik..

Gencin sikini kurtardık bir daha böyle bir iş yapmayacağına söz verdi.O kadar eşşek, sıpa, tay varken köyde rulmanla 31 cekmeye kalkışmakta akıl işi değil yani.Arada aklıma geldikçe kahkaha atarım :D Şimdi karısını her siktiğinde bana dua ediyordur heralde..
Sosyal Paylaşım

0 yorum: