12 Kasım 2014 Çarşamba

İlk İş Yerinde Sonra Otelde Sex - Sizden Gelenler

Gönderen Unknown

Merhaba sevgili Sex Hikaye okurları.Salim bey 45 yaşlarında kır saçlı bakımlı hoş sohbet kibar iltitaf seven bir bey odası mis gibi kokuyor hemen çaylarımız geldi içtip hem işten konuşuyorduk hem havadan sudan salim bey ben hep butür işlere bayan gönderirler zannediyordum veya sizin bir bayanla geleceğinizi düşünmüştüm deyince gülüşmeler oldusonra ben Salim bey bayan olsaydım heralde bana asılacak sonra beni ikna edip önce bara sonra otele götürecektiniz sanırım deyince iyice gülüşmeler oldu ama Salim bey itiraf etti vallahi doğru dedi , bende isterseniz bayan arkadaşı çağırayım dedim ama otele gelmez gelsede sizinle beraber olacağını sanmam deyince inanamadı ama kabulde etti, ben hemen beraber geldiğimiz bayanlardan suna hanımı çağırdım ve telefonda olayı kısaca anlattım bizim için elimizdeki malları satmaktı sonuçta işten iyi para kazanacaktık
kabul etti ve akşama buluşmak üzere buluşşup atrıldım başka müşterilere uğradım akşam saat 7 gibi buluştuk önce bir bara gidip bir güzel içtik sonra Salim bey hadi kalkıp bir otele gidelim deyince Suna Galipde gelirse olur deyince önce düşündü sonra kabul etti Salim bey biz 2 oda istedik ben Salim beyle Sunada diğer odaya geçti ben Salim beyle odaya girdim ikimizde alkollüydük ben yatağa biraz uzanacağım deyip yüzüstü yattımSalim bey benle konuşuyordu ama neyaptığını göremiyordum saat 1 olsada Sunayı çağısak dedi bende daha 2 saat var dedim Salim hayır 1 saat 40 dakika var deyince güldüm ama hala ne yaptığını göremiyordum Salim beyin sonra biranda Salim beyin ellerini götümde hissettim bir an kendimi kastım ve döndüm ne yapıyorsununz demeye fırsat bırakmadan dudaklarıma yapıştı kendimi çekmeye çalışıyordum ama faydasız sonra biran bıraktı beni ve seninle olalım sonra Sunayı çağıralım zaten onun verip vermeyeceği bellide değil deyince olmaz sen niyeti onda bozdun banamı tecavüz edeceksin deyince hayır gönüllü olsun istiyorum dedi ben alkollüydüm ve uzun süredirde beraberliğim olmamıştı gözüm salimin aletindeydi ve elim salimin aletindeydi salim aletini çıkardı ayağa kalktı ve ağzıma verdi aletini somuruyordum yalıyordum biranda Salim ağzıma boşalmıştı ve ben tüm spermlerini yutmuştum sonra Salim üzerini çıkardı ve benimde soyunmamı istedi soyundum ve hemen kucağına oturdum salim elleriyle göğüsleri okşuyordu sırtımı yalıyor somuruyordu sonra yatağa yatırıp ayaklarımı kaldırdı ve aletini eliyle sıvazlayıp içime yavaş yavaş soktu özlemiştim ber erkeğin içime girmesini beni okşamasını benimle sevişmesini Salim içime girip çıktıkça zevkin doruklarına gidiyor geliyordum ve 15 dakika sonra içime boşalmıştı üzerime yattı ve sevişmeye başladık artık saati unutmuş saatlerce sevişiyor Salim kendini toparlayıp tekrar domaltıyordu beni kendimize geldiğimizde saat 3 olmuştu ama suna hala odaya gelmemişti biz üzerimizi giyinip Sunanın odasına gittik kapıyı çaldık ama açan yok resepsiyona sorduk çıktığını söylediler anlamıştıkki suna kaçmıştı ama benim Salim beye verdiğimi bilmiyordu ve hiç aklına bile gelmezdi biz tekrar odaya çıktık resepsiyonada 4 tane bira getirmesini söyledik odada biraları içtik ve sabaha kadar seviştik sabah tekrar Salime verdim ama harika bir beraberlik oldu. ben elimdeki malları satmıştım ama fazlasını değil ama yinede olsun ki işimide görmüş oldum .Haftaya Salim bey Ankaraya gelecek ve otele yerleşip beni arayacak.. Onuda paylaşırım sizlerle ^^
Sosyal Paylaşım

7 yorum:

  1. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
  2. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

    YanıtlaSil
  3. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik BAYANLAR yas sinirim yok evli ciftler bekliyorum arayin 5462519585 bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. İzmir’de yasıyorum yaş 28 boy:1.79 kilo 75 bakımlı biriyim Sikim 22cm kalın ve uzun damarlı 0541 505 14 35 temiz bakımlı gizli gizli sikişmek istiyorum kalın yarraklı yakışıklı biriyim karısını sikilirken izlemek isteyen arasın 05415051435

    YanıtlaSil
  5. olgun yaşta çiftler olgun erkeğim am göt yalamayı meme emmeyi
    sewişerek sikişmeyi çok sewerim 05412502963 kadını ortaya alıp eşi 1 memesini ben 1 memesini emelim çıldırtarak sikişelim

    YanıtlaSil
  6. GRUP EŞLİ SİKİŞ ARIYORUZ 05412502963

    YanıtlaSil