23 Kasım 2014 Pazar

Artık Kafaya Koymustum Zorlada Olsa - Sexy Hikayeler Oku

Gönderen Unknown

Merhaba sevgili Sex Hikaye okurları.Önce korktum ama sonra zevkten bayıldım.. ben antalya bir otel de müdürüm..ayni otel de benim sayemde ise baslayan üstkattaki komsunun kiziyla aramiz da geçti..kiz turimden yeni mezun olmus beni yardimcim olarak..staj görüyordu..ailesi çok samimi aile dostumuzdu..o günlerde ben de kiz arkadasimdan yeni ayrilmis bosluktaydim..ilk.önceleri dikkatimi çekmemisti. ama onun son günlerde giyim kusami dikkatimi çekmeye baslamisti..içimde ona karsi frenleyemedigim duygularim ortaya çikmisti..artik onu gözlerimle her defasinda süzüyordum ama bir türlü yesil isik alamadim..artik kafaya koymustum zorlada olsa onu becerecektim.
kizin ismi sevil di. Açık kumral,170 civarında uzun boylu ve vücudu oldukça orantılı bir kızdı. Giyinmesini de çok iyi biliyordu, kendini daha güzel gösteriyordu.gögüs dekolteleri ve o mini etekleri beni bitiriyodu.. Neyse, lafı fazla uzatmadan olayı anlatayım. Dediğim gibi sevil sabahtan akşama kadar ek rusya ve almanca dilkursuna gitmeye başlamıştı. Ben de otelde yalnız sıkılıyordum. Derken aklıma bir fikir geldi.sevilin babasi ve annesi tatile giderken evin yedek anahtarini bize annemlere birakmislardi…yani yedek anahtarı bizdeydi. Onu aldım ve kimse yokken usulca evlerine girdim. Amacım odasına gidip onu beklemek ..ona zorlada olsa sahip olmaktı…ve.. hep merak ettiğim dolabını biraz karıştırmaktı. Dolabın kapağını açtım ve birbirinden şık ve çoğu zaman seksi elbiselerini gördüm. Mini etekleri, bodyleri, daracık kot pantolonları, kazakları düzenli bir şekilde duruyordu. Nedense çok tahrik olduğumu hissettim. Bu işi gizli yapıyor olmak da ayrı bir zevk veriyordu. Çekmecelerini açmaya başladım. Çorapları darmadağın bir vaziyetteydi. Külotlu çorapları renk renk ve çeşit çeşitti. Bir tanesi kokladım, müthişti. Daha sonra da diğer çekmecede iç çamaşırlarını gördüm. Bunları karıştırırken altta bir dergiye rastladım. Tanrım bu bir Erotik dergiydi. filiz de .mı? Sadece bir tane vardı ve büyük ihtimalle bir arkadaşından merak ettiği için almıştı. Biraz karıştırdıktan sonra yerine koydum. Tam eve dönmeye karar vermiştim ki kapıda anahtar sesi duydum. Bir anda adrenalinim yükseldi, kim olabilirdi? Burada ne yaptığımı nasıl açıklayacaktım? Koridorun sonundaki odasından kapıya baktım. Gelen sevildi . Bir nedenden dersleri erken bitmişti. Birden gözüme ne kadar güzel göründüğünü farkettim. Bir eliyle duvara dayanmış, diğer eliyle topuklu ayakkabilarini çıkarıyordu. Siyah bir tayt giymişti, yine siyah bir body ve üstünde kırmızı gömleği vardı. Eğildiğinde saçları yerlere kadar uzanıyordu neredeyse. Çok çekiciydi ve onu istiyordum. Çekmeceden siyah bir naylon çorap alıp başıma geçirdim, yavaşça karşıdaki odaya geçtim. sevil odasına geldi, çantasını bıraktı. Sırayla üstündekileri çıkarmaya başladı. Önce gömleğini, sonra bodysini. . . Vücudunu hiç çıplak görmemiştim. Çok düzgündü, çok seksiydi. Beli incecikti, göğüsleri dipdiriydi. Derken sutyenini çıkardı, ben o anda iptal oldum. Bir t-shirt buldu ve düzeltmeye başladı. Ben artık dayanamıyordum, yavaşça arkasından yaklaştım. Bir anda saldırarak sol elimle onun vücudunu sardım, sağ elimle de ağzını kapattım. Neye uğradığını şaşırdı ve kendini kurtarmaya çalıştı. Ama ben çok sıkı tutuyordum ve poposuna sürtünüyordum. Bağırmaya çalışıyordu ama elim engelliyordu. Derken elimi ısırdı, ben acıyla elimi çekerken o da kurtuldu ve odanın diğer köşesine koştu, bağırıyordu. Kimsenin duymamış olduğuna şükrediyorum. Bana bakıyordu ama çorap yüzünden tanıyamıyordu. Ben yine ona doğru ilerledim ama o bana ne bulursa fırlatmaya başladı, kasetler, kitaplar, kalemler. . . Hiç bu kadar çok tahrik olduğumu hatırlamıyorum. Ona bir tokat patlattım. Oldukça sert vurmuştum ve yere yuvarlandı. Yanağı hemen morarmıştı. Ayağa kalkmaya çalıştı, bir tokat daha vurdum. İyice sersemlemişti. Kollarından çekerek yatağın yanına getirdim ve yatağa fırlattım. Hala tam olarak kendine gelememişti. Çekmecesinden iki külotlu çorap daha aldım ve ellerini bileklerinden yatağa bağladım. Eğer bunu yapmasaydım epey zorlanacaktım çünkü güçlü bir kızdı. Ağzına da beyaz aerobik çoraplarından bir yumak tıktım. Bir süre öylece durup onu seyrettim. Kendine geldiğinde bağırmaya kalktı ama sesi çıkmıyordu. Gözleri faltaşı gibi açılmıştı. Göz yaşlarından makyajı yanaklarına akmaya başlamıştı. Çırpınıp duruyor, ellerini kurtarmaya çalışıyordu. Yaklaşıp yanağını, boynunu ve göğüslerin kokladım. dudaklarindan amina kadar heryeriniyladim.Pahalı bir parfüm kokuyordu ve çok kışkırtıcıydı. O ise iğrenirmiş gibi yüzünü diğer tarafa çeviriyordu.ama tecavüzün verdigi korku ve zevk arasindaydi.. Ayağa kalktım, kemerimi çözmeye başladım. Pantolonumu indirdim. Külotum ıslanmıştı. Onu da indirdim ve sikim dışarı fırladı. Şimdiye kadar gözüme hiç bu kadar büyük gözükmemişti. Sanırım edada oldukça korkmuştu çünkü başına gelecekleri biliyordu. Sert bir şekilde taytını çektim ve hayretler içinde külot giymediğini gördüm. ”Orospu seni. . . ” Diye aklımdan geçirdim. Bacaklarını açmaya çalıştım ama serbest oldukları için bana tekmeler savuruyordu. Ben de tutup ters çevirdim, yüzüstü yatırdım. Yüzüstü yattığı için tekme atamıyordu ama yine de debeleniyordu. Kulağına yaklaşıp ”kurtuluşun yok kaltak. . . ” Diye fısıldadım. Bunu duyunca iyice çırpınmaya başladı. Bir yastık bulup karnının altına yerleştirdim ve kalçalarını yükselttim. Arkasına geçip sikimi amına değdirmeye başladım. sevil ise kalçasını bir oraya bir buraya oynatıyor, kurtulmaya çalışıyordu. İyice azmıştım. Gözüm hiç birşey görmüyordu. Sikimle amının dudaklarını araladım ve başını yavaşça sokmaya başladım. sevil delirmiş gibi bağırıyor, çılgınlar gibi debeleniyordu. Ellerimle kalçalarını sıkıca tuttum ve bir anda yüklendim. Sikim o sıcak deliğin sonuna kadar girmişti.sevil bir anda kasıldı, nefesi kesilmişti ve gözleri patlayacak gibi açılmıştı. Birkaç saniye sonra ciyak ciyak bağırıyordu. Ben ise sonuna
kadar köklediğim sikimi bir sokup bir çıkarıyordum. sevil altımdaydı. Onu sikiyordum! Bu düşünce ile çok tahrik oluyordum. Daracık amı bana hiç tatmadığım duygular yaşatıyordu. sevil ise ağlıyordu ama bir yandan da ufak ufak inliyordu. Yüzü yastığa gömülmüş, saçları dağılmış, elleri bağlı ve biri tarafından sikiliyordu. Ben gitgide hızlandım, içine girerken var gücümle yükleniyordum, çarpıştığımızda sesler geliyordu. sevilin bağıracak hali kalmamıştı.Ben de ağzından yumağı çıkarıp inlemelerini dinlemek istedim. sevilin inlemeleri giderek yükseliyordu ve çırpınmayı da bırakmıştı, kaderine razı bir şekilde beceriliyordu. Ben ise sikimi neredeyse çıkaracak kadar çekiyor sonra yeniden yükleniyordum. Bu şekilde devam ettim. sevil artık zevk inlemeleri ve çığlıkları atıyordu. Benim ise zevkten başım dönüyordu ve gelmeye başladığımı hissediyordum. sevil yastığı ısırıyor ve inliyordu. Gözleri sımsıkı kapalıydı. Birden sesi yükseldi ve zevk içinde bağırmaya başladı. Vücudunun titremeleri ve kasılmalarını sikimde hissediyordum. zevkin doruklarindaydık..Bu beni mahvetmişti ve ben de dayanamadım. sevilin amının içinde patladım. Yaşadığım duyguyu anlatmama imkan yok. Amını doldururken sevilin bağırmaları kesilmişti. Ben de bir iki daha gidip geldikten sonra üzerine yığıldım. Spermler amından taşıyordu.o zevk içinde bayilmisti…bir müddet sonra kendime geldim..sevil de yavas yavas kimildanmaya basladi sira kara incisindeydi…ben parmaklarimla göt deligini kivama getirmeye çalisirken sevil zevkten sarhos olmustu..benimkini basini yavas yavas sokmaya basladim..sevil ise aci icinde kivraniyordu..bir iki git gelden sonra oda alisti oda zevk iniltileri içinde kıvraniyordu..çok siddetli bir sekilde ikimizde sarsila sarsila bosaldik..götünden çikarip tekrar amina soktum.. sonra yigildim kaldim…üzerine… Biraz sonra yavaşça doğruldum, içinden çıktım. Sikimle birlikte meni de dışarı akıyordu. Ama bir şey dikkatimi çekmişti. sevilin amı kan içindeydi. sevil bakireydi! Onun bekaretini ben bozmuştum. Hemen giyindim ve edaya baktım. Hala gözleri kapalıydı, yanakları makyaj içindeydi ve hala hızlı hızlı soluyordu. Amında kan ve sperm karışmış yatağa damlıyordu. Ellerini çözdüm, ama hiç tepki vermedi. Kulağına eğildim, ”özürdilerim ” Dedim. Dönüp kendi dairemin yolunu tuttum. sevil bu olayı babasına veya başka birine anlatmamıştı. Yüzü için de bir yalan
uydurmuştu…daha sonra bir süre ..konusmadi..takii..gecen güne kadar
Sosyal Paylaşım

9 yorum:

  1. BİREBİR KENDİMİ ANLATTIM OKURSAN SEVİNİRİM.. :)
    Açık tarzımı bağışla lütfen.
    Huzur dolu bir odada.. slow bir müzik çalıyor. yanan mumlar tütsünün hoş kokusu.. ortam loş.. biz dans ediyoruz ayakta seninle.. buselerim boynunda dolanırken. seni ayakta 1001 buseyle operken sadece kilodun kalana kadar soyuyorum.... 1001 gece masasallarina nazire yaparcasına. seni kendime çekiyorum.. dilim boynunda kulak arkanda daireler çizerken.. parmaklarım yavaşça kilodunun içine kayıyor...uzanıyoruz yatağa ve sadece kilodun üzerindeyken yüzüstü yatırıyorum seni..ayak bileklerinden başlayarak, dilimin sadece ucuyla vucuduna onlarca resim çiziyorum.bileklerinden baslayip kulak memende boynunda biten . kalçalarının arasına sıkıştırıp kilodunu.. kalçanın yanaklarını tatlı tatlı vakumluyorum dudaklarımın arasına.. sonrasında seni sırtüstü yatırıp kalçanın altına bir yastık koyup.. bacaklarını dizlerinden sana verip önüne diz çöküyorum.. yavaşça kilodunu kenara sıyırıp dilimi o ıslaklığının üzerinde hissettiriyorum.. parmaklarımla klitorisinin çevresine bastırarark.. bızırın merkezini mümkün olduğu kadar meydana çıkartıp dakikalarca.. sadece dilimin ucuyla tokatlıyorum onu tık tık tık.. bazende dudaklarımla eziyorum . yumuşak bir şekilde vajinanın içine masaj yapıyorum parmaklarımla hepsini sırayla sokarak.. ve bana kesinlikle hadi gir demeni istemiyorum.. dilim bazen deliğinde bazen dudaklarını emiyorken.. yanında altında üstünde yerde duvara yaslayıp masada sandalyede. üstüme alıp her pozisyonun her açısını deniyoruz.. aletimin kafasının içinde tüm duvarlara sürtmesini sağlayarak.. ve her pozisyon değişiminde mutlaka tekrar girmeden azda olsa yalıyorum aranı ve dudaklarını....değişken tempolarda bazen hızlı bazen yavaş.. hatta bazen güçlü kollarım ve avuçlarımla kalça yanaklarından kavrayıp resmen seni aletime vururcasına.. .. seni duvara yasladığımda sırtını.. bir bacağını kaldırıp. güçlü avuçlarımla kalçalarından seni kendime çekip vurduğumda anlayacaksın. ellerimin gücüyle onları çarpıştırdığımda :) 5 dk dan fazla bir pozisyonda kalmayarak,. tam boşalacağın zaman doğru pozisyon ve tempoyu koyarak bir orgazm fırtınasının içine girmeni sağlıycam.. o zevkin en üst noktasının belkide dakikalarca sürmesini sağlayarak. .. tempoyu bu anlarda çıldırmış gibi artttırarak belkide peşpeşe orgazm olmanı sağlıyorum ve asla yeter demeni istemiyorum..çünkü ben1 saate ancak gelebiliyorum çoğu zaman dahada uzuyor.samimiyetle 15 20 dklık bir sexe kılımı kıpırdatasım yok. Uzun zaman çıkıpta sıra özel anlara geldiğinde..geçboşalmam yüzünden sorun yaşamak üzüyor benı..kaybedilen zamanda cabası... kimsemin zamanını çalmadan . Açık olup benim gibi düşünen birininin hayali bu sadece.. Hepimiz doğru hayatı yaşamaya çalışıyoruz ..sürekli aynı çevre aynı insanlar.. mecburi bi ciddiyet ve mesafe. . Bence herkesin sadece kendi bildiği bir sırdaşı olmalı.. bilinçaltının prensi. :) ...Varmısın bu yazıyı yaşamaya.. :) hadi cesaretini topla . Gerekirse numaranı gizle ve ara. Birer merhabamızı duyalım.. belkide hayal ettiğin benim.. 0 553 849 01 29

    YanıtlaSil
  2. Merhaba AZGIN BAYANLAR ARAYIN COSALIM
    GİZLİYE ACIK
    0545 571 52 00
    ANKWRALIYIM REALDE UYAR ARABA VAR
    MADDİ DESTEK VERIRIM 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  3. (1) ANKARA SINIRSIZ SINIRSIZ SEKS ÖZGÜRCE HERŞEY merhabalar ben poyraz tolga ys 39 boy 170 80 penis 19 kalın damarli vücut atletik kilsiz bembeyaz seks konusunda biraz kendimi tanitayim dünyada encok sevdigim şey am yalamak köpekler gibi saatlerce hiç bıkmadan doymadan offff ve got deliği yalamak saatlerce got deligine dil masajı yapmak bayılıyorum hemde coook kulak memelerini emmek offf göğüs uçlarını emmek bayılıyorum ayak parkmaklarini emmek tek tek bayılıyorum penisi hemen amin içine koymayı sevmiyorum saatlerce doya doya ami yalamadan got deliğini yalamadan köpekler gibi dehşetle penisi asla amin içine koymam agzima bosaltana kadar agzima akitana kadar yalarim yalarim o dölleri içmesine bayılıyorum offff dünyada en güzel şey bir kadının bosaldigi zevk sularını ve dollerini içmek sevhetle damlasını bile yere akitmadan içmek anal sekse bayılıyorum amin içinde yarragimin saatlerce kalmasına bayılıyorum offff masaj yapmasını ve saatlerce oksamasina bayılıyorum seksde aceleciligi sevmiyorum penisi al hemen içine koy sevmiyorum saatlerce amini oksamadan göğüslerini oksamadan saatlerce amini yalamadan got deliğini yalamadan ayak parkmaklarini yalamadan kulak memelerini yalamadan emmeden asla penisi koymam asla ve önce agzima akitmadan agzima bosalmadan penisi asla sokmam önce agzima bosalacaksin sonra penisimi ister amina sokayım ister gotune sokayım ister ağzına saatlerce cook geç bosaliyorum 1 saate anca ve zor bosaliyorum bosalirken bagiriyorum ılık ılık sütlaç rengindeki sıvı dolumu of of ve boşaldiktan sonra 20 dakika kahve molasından sonra tekrar sekse adranaliye devam sabaha kadar devam yine am yalamaya got deliğini yalamaya devam köpekler gibi itler gibi köleler gibi yalamaya büyük bir zevk ile istah ile devam offf yalatin o güzel amciklarinizi doya doya doya fantazilere bayılırım domaltarak kucağıma otutturarak bacaklarıni omzuma alarak duvara dayıyarak offff köpekler gibi dehşetle sikmeye bayılıyorum bir amindan bir gotunden sikmeye bayılıyorum domaltim sacini ceke ceke kalcalarina vura vura tokatliya tokatliya sikmeye bayılıyorum saatlerce bosalmadan ve encokta amini got deliğini göğüs uçlarını cukalata veya bal sürerek yalamaya bayılıyorum offfff 69 pozisyonuna bayılıyorum bacağın arasında yalamaya bayılıyorum agzima oturup yalatan kadınlara bayılıyorum offf agzima akitan boşalan işeyen kadınlara bayılıyorum offff seksin herseyini seviyorum ya ben herseyini gurup sekse teke tek sekse lezbiyen sekse aile içi sekse bayılıyorum bir kadını tost yapmaya bayılıyorum yarragin biri önde biri arkada offf bayılıyorum anne kızın aynı anda amini köpekler gibi dehşetle yalamaya bayılıyorum iki buseksuel kadının aynı anda amini yalamaya bayılıyorum lezbiyen ilişkilerde kadın kadını sikerken bende onlara eşlik ederek köpekler gibi bana yalatmalarina bayılıyorum Evet sekde köle olmaya bayılıyorum bana herşeyi yaptirmalarina bayılıyorum çünkü aslalarim yoktur yoktur herşeye varım seksde herşeye aklına gelen veya gelmeyen herseyi seviyorum ya ben arabada seks evde seks ormanda seks tuvalette seks heryerde sekse bayılıyorum enest seksi sevenlere bayılıyorum coook doyumsuzum cook off evet ya aklıma gelen şimdilik bukadar am yalatmak got deliğini yalatmak bana yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akıtmak agzima işemek isteyen azgın bayanları seviyorum ankarali evli çiftler evli bayanlar dul bakire bayanlar lezbiyenler hadi bekliyorum ateşli dakikalara kocasıyla aynı anda sikilmek isteyen evli çiftler hadi bekliyorum heyacanli saatlere kesinlikle hamile kalmak isteyen bayanlar  gece  kocası yanında  olmayan  bayanlar  ara  gelirim MEZARA KADAR SIRDASLIK GÜVEN  MEDENİYET SAYGI  COOOOOK  COOOK  ÖNEMLİ KESİNLİKLE  WATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR ANKARA HARİCİ ARAMAYIN LÜTFEN  0541 504 39 29 TEKRAR  0541 504 39 29

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. 05412502963
      ewli çiftler arayın sikişelim

      Sil
  5. (5)Merhaba ben poyraz tolga ankara Çankaya yaş 39 boy 170 kilo 80 Penis damarli kalın 19 santim vücudum kilsiz bembeyaz doyumsuz bir erkeğim  evli dul bekar bayanlar esinden zevk alamayanlar suna eminimki bi cok bayan esisyle iliskiye girdiginde kocasi icine giriyve bir iki girip ciktiksan sonra bosaliyve arkasini dönüp yatiysende yarim kalan zevkle yatmak zorunda kaliyorsun eminim bi cogu göğüslerini bile emmeyi birak dokunmuybile ben sexi seven biriyim değişik tadlari yasatmayi severim bir bayani titrete titrete bosaltmaya bayilirim suan yaninda olsam askim cirilciplak yataga atsam vucudunu oksayarak göğüslerini cilginca emsem uclarini hafif hafif icime cekerek somursam seni inleteriken kocanda bizi izlese onun onunde o bizi izlerken bacaklarini ayirsam ve o muhtesem aminin dudaklarini ayirsam dudaklarini her ikisinide agzima doldurarak emsem sonra bizirini dadaklarimla sundurerek icime ceke ceke emsem ve sonra en dehsetli yerine aminin deligine baslasam orada biraz fazla surer isim amini deligine yuvarlak cizerek oksasam ve kayganlsan deligine yavas yavas dilimi soksam icinden gelen zevk suyunu tadsam dudaklarimi aminin suyuyla islatsam ve o sekilde dudaklarindan opsem ve tekrar dilimi deligine soksam amini dilimle siksem amini ici balon gibi sismis hale getirsem zevkten kudurtsam ve bende üzerine ters bi sekilde gelsem yaragimi agzina versem sen yaragimi vakumlarken bende aminin deligine dudaklaimi yapistirip icime cekerem somursam suyunu tamamiyle emsem sonra askimi domaltsam arkandan aminin deligigine yaragimin kafasini koysam ve omuzlerindan tutup kendime ceksem ve bu arada yaragimi icine koklesem dibine kadar soksam ve sert bi sekilde bagirta bagirta siksem bu arada sen zevkten ciglik atarken kocanda bizi izlese amini siktikten sonra yaragimi cikarsam askim genisleyen deligine bide dilimi sokum aminin ic duvarlarini yalasam sende yargimi agzina alsan ve tekrar kocana dogru domaltip kalcani tam ayirsam dilimle got deligini islatsam sonra yaragimin kafasini got deligine koysam merak etme askim acitmayacagim yaragimi hafifce soksam dibine kadar girsem yaragim icindeyken islatsam ve yaragim gotune alistiginda sert bi sekilde icine pompalasam elimlede amini oksasam vucudunu titrete titrete bosaltsam bende dolumu gotunun icine fiskirsam oooohhh oyle zevke geldimki askim hem bunlari yaziyorum hem otuzbir cekiyorum fiskiracagim askim bir postada esinle birlikte kocan yataga uzansa sende ustune otursan yaragini amina sokup uzerine yatsan bende arkadan got deligine girsem esin amindan ben gotten ayni anda siksek deliklerinin ikisinide doldursak arkadan gotune vura vura siksem zevke geldigimde yaragimi cikartsam agzina verip dudaklarina göğüslerine dolumu fiskirtsam canim yaragim kudurdu dolum geliyfiskiracagim oooohhhh ooohhhh cok zevkli ben kocan gibi sikip arkami donup yatmam ben boyle yaparim sende degisik yarak tadmayi istiyorsun suan aminin ici kipir kipir balon gibi sisti hadi askim yaragimi istiyorsan GİZLİLİK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ KESİNLİKLE  SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA  ANKARALI BAYANLAR CİFTLER  ARASIN LUFFEN  ÖZELDEN  ARAMAYIN  ACMİYORUM  WATSAP VIP  İMO  VAR  0541 504 39 29 TEKRAR  0541 504 39 29

    YanıtlaSil
  6. SIRA (4)  merhabalar  ben poyraz tolga ankara çankaya ticaretle ugrasiyorum seksi  cook  seviyorum yas (39) boy( 170) kilo( 80 )penis (19 )kalın damarli( 1) Saate boşalıyorum vücudum kılsız bembeyaz temizlige  titizlige  ve agiz ter  el ayak kılık kıyafete hijraniklige coook  önem veren biriyim saygı medeniyet  anlayis  kesinlikle önemli abaza tutkal yapışık insanları sevmem asla kesinlikle aydın  ve herkonuda acik görüslüyüm  tabiki  her sektörden  insanlar  arıyor  memur  doktor öğretmen  evli çiftler lezbiyenler biseksüeller evli bayanlar dul bayanlar  tabiki  her  arayanla seks yapmiyorum seciciyim  SEKS  yapcam  insanlari  seciyorum  öncelikle  kafa  yapisina  bakiyorum ona  göre  degerlendiriyorum yatagimda  sapıgım  ve  kesinlikle  sınırsızım  evet  karısınin  gözünün  önünde  sikilmesini izlemek  isteyen beyler  eşinin  gözünün  önünde sikilmesini izlemek isteyen  hanimlar iki  yarragin  altinda  biri  aminda  biri  götunde sikilmek  isteyen  bayanlar kol  gibi  yarragimi  kocasıyla  bereber  yalamak  isteyen  ciftler  yarragimi  karinla  beraber  yaliyorsun  sütlaç  rengindeki  ılık ılık  dölümü  beni  yalaya yalaya agziniza  boşalmami istermisin  aile  ici  seks  yapmak  isteyen  anne kız  aynı  anda sikilmek  istermisin lezbiyenler biseksüeller  tirafestiler enestler sınırsız  hersey  aklına gelen veya gelmeyen herşey am yalatmak göt deligini  yalatmak teker  teker  ayak  parmaklarini  yalatmak isteyen  bayanlar hadi  ver  agzima  hadi  otur  agzima  köpekler  gibi  yalayim  amini  göt deligini yalaya  yalaya  yaliyorum  yaliyorum  hadi  ağzıma  akıt  boşal  işe  ne  istersen  yap herşey  selbest sende  benim  yarragimi  yala  yala  hadi  sende  beni  agzina  patlat  agzina  bosalayim suratına  akıtayım  hadi  hadi  sütlaç  rengindeki  dölümü  patlat  heryerine evet  arayan  insanlar  SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMAYACAK ARAMAYACAK ASLA KESINLIKLE MEZARA KADAR SIRDAŞLIK ÇOOK COOK ÖNEMLİ KESİNLİKLE  ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GÖRÜŞÜRÜZ UYMASSA HERKES KENDİ YOLUNA GİDER DİYORUM BÜYÜZDEN GÜVEN  DUYGUSU  OLMASI İÇİN  KONUSMAK  ÖNEMLI  ÖNCELİKLE  SANALCILAR  KENDİNE  ÖZ GÜVENI  OLMAYANLAR  VE ANKARA  DIŞI  OLANLAR  LÜTFEN  ARAMASINLAR LÜTFEN  TEKRAR SAYGILARIMI  HÜRMETLERIMI  ARZ EDERİM WATSAP VIBER IMO VAR 0541 504 39 29 TK 0541 504 39 29

    YanıtlaSil
  7. İzmir’de yasıyorum yaş 28 boy:1.79 kilo 75 bakımlı biriyim Sikim 22cm kalın ve uzun damarlı 0541 505 14 35 temiz bakımlı gizli gizli sikişmek istiyorum kalın yarraklı yakışıklı biriyim karısını sikilirken izlemek isteyen arasın 05415051435

    YanıtlaSil
  8. 05412502963 olgun yaşta erkeğimarayın çiftlerve bayanlar
    sewişerek ve çıldırarak sikişelim boşalalım

    YanıtlaSil