27 Ekim 2014 Pazartesi

O Günden Sonra Anladım Lezbiyenim - Sexy Hikayeler Oku

Gönderen Unknown

Merhaba sevgili Sex Hikaye okurları.Merhaba benim adım gizem ve 20 yaşındayım.Başımdan geçen gerçek bi olayı size anlatmak istiyorum.3 ay önce arkadaşlarımla parti vermeye karar verdim ama sadece kız arkadaşlarımı çağırdım.herkes geldi çok güzel eğleniyorduk. nasıl olduysa konu sexe geldi herkes deneyimlerini anlatıyordu. Ben çok utanıyordum çünkü bakireydim
ayrıca hiç seks yapmamıştım.Açıçası acıdan korkuyordum. Herkes hikayesini anlattı sıra bana geldi ben kem küm ettikten sonra gerçeği söledim. Herkes gülmeye başladı içlerinden en iyi arkadaşım olan banu "neden korkuyorsun."dedi ben de çok utanmıştım sonra banu yanındakine fısıltıyla bişey söledi ve bu herkese kulaktan kulağa
yayıldı. herkes gülmeye başladı. sonra bi anda beni ittiler ve beni soymaya başladılar. çok korkuyordum çığlıklar atıyodum. birinin yanında vibratör vardı.ilk önce banu amımı yaladı ve bundan zevk alıyorum çünkü canım acımıyordu.sonra zevkle gülerken bi anda arkadan bana vibratör soktular. öyle bir çığlık attım ki.sonra hızlıca girip çıkmaya başladı. damarlı tiptendi.sokup sokup çıkardılar. 10 dakika falan sürdü. sonra acı yerini zevke bıraktı ve ben inlemeye başladım "harika harika gir gir" diye o anda herkes gülmeye başladı.o gün bana devamlı soktular ve 3 kere boşaldım garip bir tecrübe idi, o günden sonra bide anladım sanırım lezbiyenim..
Sosyal Paylaşım

0 yorum: