23 Ekim 2014 Perşembe

Komşumun Amsalak Oğlu - Komşum Sex Hikayesi Oku

Gönderen Unknown


Merhaba sevgili Sex Hikaye okurları.Ben istanbuldan selda 22 yaşında konfeksiyon içşisiyim sizleri bekletmeden hemen hikayeme geçiyorum.. Biz 5 katlı bir binanın en üst katında yaşıyorduk ve bir öğlen paydosunda sevgilim beni aradı evdeydim çünkü evle iş yerim arasında 2 dakika bile yoktu.. Bende sevgilime benden telefon beklemesini söyledikten sonra evin durumuna baktım evde kardeşlerim ve annemin birkaç tane arkadaşı vardı bu iş imkansızdı tekrardan düşündüm ve çatı katı aklıma geldi.
sevgilime telefon açıp çatıya çıkmasını ve beni beklemesini söyledikten sonra telefonu bir süre elime almadım anneme işe gidiyorum dedikten sonra hemen üst kata çatıya çıkıp sevgilimin dudaklarına yumuldum az bir süremiz vardı ve çok istiyordum onu hemen önünde diz çöküp sikini çıkardım kocaman olmuştu bile... Özlemişti beni bitanem başladım sikini yalamaya kafasını öpüyor onu çıldırtıyordum sevgilim saçlarımdan tutmuş ağzımı keyifle sikerken çatı katının kapısı açıldı toparlanamadan komşunun şişman oğlu efecan gelmişti ben dizlerimin üzerinde sevgilimin siki ağzımda yakalanmıştım hemen bu halimizi gören komşu oğlu kaçarcasına gitti.. Sevgilim bir süre güldükten sonra bu şişko neden kaçtı korktu herhalde onu sikicem sandı galiba dedikten sonra bir kahkaha daha attı ben sevgilimin sikine deli gibi saldırıyor yalıyor emiyordum boşalmasını istiyor sütünü içmek istiyordum sevgilim ağzımı sike sike boşaldı hepsini yuttum bir damlasını ziyan etmedim ve sevgilimle vedalaşıp ayrıldık... İş başı yaptıktan sonra akşam nasıl oldu anlamadım çok azgındım çünkü sevgilimin sadece sikini yalamış emmiştim içim dolmak istiyordu işten çıkıp eve gittim kapıyı açmaya çalışırken komşunun oğlu efecanla karşılaştık oda eve geliyordu elinde bir kaç poşet vardı alışveriş yapmıştı belli.. Naber efecan iyimisin dedim utangaç bir şekilde iyiyim sen nasılsın selda dedi iyiyim canım dedim ve bugün olanlar için çok üzgünüm canım dedim oda gülümseyerek olur böyle şeyler bende gelen seslere çıkıp bakmak istemiştim dedi nasıl yani sesmi çıkıyordu dedim efecan evet çıkıyordu ki geldim baktım yoksa bakmazdım dedi ben gülümseyerek çok özlemiştim sevgilimi dedim efecan hasret gidermişsinizdir artık dedi bir süre daha sohbet ettikten sonra evime girdim oda girdi çünkü kapı sesini duymuştum odalarımız yan yanaydı efecanla dinledigi müzigi duyabiliyordum içime şeytan girdi ve duvara yaslanıp amımı parmaklamaya başladım sevgilimi düşünüyor inliyordum ama efecan için ben inledikce müzigin sesi kısılmaya başladı ve tamamen kapandı sadece beni dinliyordu deli gibi çıglık atıyordum sanki sikiliyormuş gibiydim çok büyük zevk içerisinde amımı okşuyor duvardan duvara vuruyordum kendimi efecanı merak ediyordum o şişman çocuk nasıl bir sike sahipti sossis gibidir büyük ihtimal diye düşündüm ama sonra salamda olabilir diyerek gülümsedim kendi kendime sonra saatime baktım geç olmuştu sabah işe gitmem gerekiyordu ve yatmalıydım yatağıma geçip hemen uyudum çünkü boşalmıştım efecanı ve sevgilimi düşünerek uyandım.. sabah olmuştu kahvaltı yaptıktan sonra evden çıktım yolda yürürken efecanı gördüm nereye gidiyorsun yakışıklı dedim spor yapıyorum dedi gülümsedim sen eve geç ben spor yaptırcam sana şirin şey dedikten sonra iş yerine doğru yoluma devam ettim..
Sosyal Paylaşım

2 yorum:

  1. BİREBİR KENDİMİ ANLATTIM OKURSAN SEVİNİRİM.. :)
    Açık tarzımı bağışla lütfen.
    Huzur dolu bir odada.. slow bir müzik çalıyor. yanan mumlar tütsünün hoş kokusu.. ortam loş.. biz dans ediyoruz ayakta seninle.. buselerim boynunda dolanırken. seni ayakta 1001 buseyle operken sadece kilodun kalana kadar soyuyorum.... 1001 gece masasallarina nazire yaparcasına. seni kendime çekiyorum.. dilim boynunda kulak arkanda daireler çizerken.. parmaklarım yavaşça kilodunun içine kayıyor...uzanıyoruz yatağa ve sadece kilodun üzerindeyken yüzüstü yatırıyorum seni..ayak bileklerinden başlayarak, dilimin sadece ucuyla vucuduna onlarca resim çiziyorum.bileklerinden baslayip kulak memende boynunda biten . kalçalarının arasına sıkıştırıp kilodunu.. kalçanın yanaklarını tatlı tatlı vakumluyorum dudaklarımın arasına.. sonrasında seni sırtüstü yatırıp kalçanın altına bir yastık koyup.. bacaklarını dizlerinden sana verip önüne diz çöküyorum.. yavaşça kilodunu kenara sıyırıp dilimi o ıslaklığının üzerinde hissettiriyorum.. parmaklarımla klitorisinin çevresine bastırarark.. bızırın merkezini mümkün olduğu kadar meydana çıkartıp dakikalarca.. sadece dilimin ucuyla tokatlıyorum onu tık tık tık.. bazende dudaklarımla eziyorum . yumuşak bir şekilde vajinanın içine masaj yapıyorum parmaklarımla hepsini sırayla sokarak.. ve bana kesinlikle hadi gir demeni istemiyorum.. dilim bazen deliğinde bazen dudaklarını emiyorken.. yanında altında üstünde yerde duvara yaslayıp masada sandalyede. üstüme alıp her pozisyonun her açısını deniyoruz.. aletimin kafasının içinde tüm duvarlara sürtmesini sağlayarak.. ve her pozisyon değişiminde mutlaka tekrar girmeden azda olsa yalıyorum aranı ve dudaklarını....değişken tempolarda bazen hızlı bazen yavaş.. hatta bazen güçlü kollarım ve avuçlarımla kalça yanaklarından kavrayıp resmen seni aletime vururcasına.. .. seni duvara yasladığımda sırtını.. bir bacağını kaldırıp. güçlü avuçlarımla kalçalarından seni kendime çekip vurduğumda anlayacaksın. ellerimin gücüyle onları çarpıştırdığımda :) 5 dk dan fazla bir pozisyonda kalmayarak,. tam boşalacağın zaman doğru pozisyon ve tempoyu koyarak bir orgazm fırtınasının içine girmeni sağlıycam.. o zevkin en üst noktasının belkide dakikalarca sürmesini sağlayarak. .. tempoyu bu anlarda çıldırmış gibi artttırarak belkide peşpeşe orgazm olmanı sağlıyorum ve asla yeter demeni istemiyorum..çünkü ben1 saate ancak gelebiliyorum çoğu zaman dahada uzuyor.samimiyetle 15 20 dklık bir sexe kılımı kıpırdatasım yok. Uzun zaman çıkıpta sıra özel anlara geldiğinde..geçboşalmam yüzünden sorun yaşamak üzüyor benı..kaybedilen zamanda cabası... kimsemin zamanını çalmadan . Açık olup benim gibi düşünen birininin hayali bu sadece.. Hepimiz doğru hayatı yaşamaya çalışıyoruz ..sürekli aynı çevre aynı insanlar.. mecburi bi ciddiyet ve mesafe. . Bence herkesin sadece kendi bildiği bir sırdaşı olmalı.. bilinçaltının prensi. :) ...Varmısın bu yazıyı yaşamaya.. :) hadi cesaretini topla . Gerekirse numaranı gizle ve ara. Birer merhabamızı duyalım.. belkide hayal ettiğin benim.. 0 553 849 01 29

    YanıtlaSil
  2. Mrb ben koray antep mersin adana maraş hatay osmaniye çevrelerinden her yaştan bayanlar arayın tanışalım 0543 303 96 93

    YanıtlaSil