23 Ekim 2014 Perşembe

Abimle Muhteşem Sikiş Keyfimiz - Abim Sex Hikayesi Oku

Gönderen Unknown

Merhaba sevgili Sex Hikaye okurları.Ben Ayla 18 yaşında lise üçüncü sınıfta okuyorum bır gun arkadaslarla internet cafe gıtık esma arkadasım ensest hikayeleri açtı içimizde sadece esma bilgisayarı biliyordu o ne açarsa bıde okuyorduk ensest ilişkinin yararlarını anlatı resmler gösterdı benım ders çok bozuk idi.eve geldığımde abim yatakta kitap okuyordu ben hemen aklıma fikir geldi her zamanki gibi kavga gürültü yapayım diye zaten mini şortum vardı üzerimde abimin üstüne atladım ve başladım abimle ugraşmaya ama dikkatimi hep abimin yaragındaydı, baktım yavaş yavaş kalkıyordu..
üstüne atladım abimin ve zaten mini olan etegim sıyrıldı abimde benimle ugraşıyordu hemen kaçtım ama bu defada o yakaladı beni yatırdı üstüme çıktı ama inanın yaragı tam amımın yarıgındaydı inanın içim eridi bu arada etegim sıyrıldı baktım. 
Abim kilotuma bakıyordu ne bakıyorsun dedim hiiiiççç dedi dur dedim kalktım hemen odama gittim gelmek istedi kilitledim kapıyı hemen tangamı giydim gene çıktım odadan o ise hemen kısa bir donla kalmıştı gene benim yanıma geldi ben hemen üstüne atladım bu defa sanki arada don yok gibiydi benimde öyle birden beni altına aldı ama yinede ikimizde farkında degilmişiz gibi yapıyorduk hepbenim tangamın ipleri açılmış ben farkında degildim birde baktım tangam yan tarafta duruyordu abim görmüş olmalıydı ama halen benimle ugraşıyordu beni altına alıyordu hep birde abimin yaragını gördün donunun kıyısından çıkıyorduoda ama bilerek ama bilmeden çıkıyordu neyse zaten benimde kilotum yok ayagımda birden ben üste çıktım abim altta ve üstünde hoplamaya başladım tabi bu arada yaragı tam amımın dudaklarını sürtmeye başladmıştı birden ıslaklık hissettim amımın kenarında hemen kalktım abim utandı ne yaptın diye çıkıştım o suskundu ben hemen üstüne atladım gene bişey yokmuş gibi yaptım çişinmi geldi dedim oda evet dedi o zaman gitde işe dedim olur dedi ve ben gizlice seyredecektim baktımki wc.de 31 çekiyordu hemen yanına girdim salakmısın sen dedim.

Noldu dedi ben varken ben yapsam o işi olmazmı dedim olurr diyebildi sadece zaten kilotum yoktu hemen amımı sürttüm yaragı kalındı ama kısa öyle hoşuma gittiki bana seni sikmeyeyim bak zaten sen bakiresin dedi olsun be diye çıkıştım yoksa annemlere söylerim dedim tamam o zaman orospu dedi sen kaşındın dedi hemen arkama geçip amımı yaladı ve birden soktu öyle yandıki amım sanki ayrıldı sandım sonrada yavaş yavaş hoşuma gitmeye başlamıştı birden akıyor dedi dur dedim ve agzımla yuttum hepsini ve baktım abimin gözleri dönüyordu hemen devam ettim gene kalktı bu defa ben üstüne çıktım ata biner gibi durmadan zıpladım ve gene boşaldı abim bu defada yutttum onları abimle haftada bir yapıyoruz artık abim beni bir güzel sikiyor.ha bu arada dersımlerın basını döndurdun -5 beşten ortalamam şimdilik üç ama artacak bu gidişle kesin herkesi öpüyorum..
Sosyal Paylaşım

2 yorum:

  1. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
  2. BİREBİR KENDİMİ ANLATTIM OKURSAN SEVİNİRİM.. :)
    Açık tarzımı bağışla lütfen.
    Huzur dolu bir odada.. slow bir müzik çalıyor. yanan mumlar tütsünün hoş kokusu.. ortam loş.. biz dans ediyoruz ayakta seninle.. buselerim boynunda dolanırken. seni ayakta 1001 buseyle operken sadece kilodun kalana kadar soyuyorum.... 1001 gece masasallarina nazire yaparcasına. seni kendime çekiyorum.. dilim boynunda kulak arkanda daireler çizerken.. parmaklarım yavaşça kilodunun içine kayıyor...uzanıyoruz yatağa ve sadece kilodun üzerindeyken yüzüstü yatırıyorum seni..ayak bileklerinden başlayarak, dilimin sadece ucuyla vucuduna onlarca resim çiziyorum.bileklerinden baslayip kulak memende boynunda biten . kalçalarının arasına sıkıştırıp kilodunu.. kalçanın yanaklarını tatlı tatlı vakumluyorum dudaklarımın arasına.. sonrasında seni sırtüstü yatırıp kalçanın altına bir yastık koyup.. bacaklarını dizlerinden sana verip önüne diz çöküyorum.. yavaşça kilodunu kenara sıyırıp dilimi o ıslaklığının üzerinde hissettiriyorum.. parmaklarımla klitorisinin çevresine bastırarark.. bızırın merkezini mümkün olduğu kadar meydana çıkartıp dakikalarca.. sadece dilimin ucuyla tokatlıyorum onu tık tık tık.. bazende dudaklarımla eziyorum . yumuşak bir şekilde vajinanın içine masaj yapıyorum parmaklarımla hepsini sırayla sokarak.. ve bana kesinlikle hadi gir demeni istemiyorum.. dilim bazen deliğinde bazen dudaklarını emiyorken.. yanında altında üstünde yerde duvara yaslayıp masada sandalyede. üstüme alıp her pozisyonun her açısını deniyoruz.. aletimin kafasının içinde tüm duvarlara sürtmesini sağlayarak.. ve her pozisyon değişiminde mutlaka tekrar girmeden azda olsa yalıyorum aranı ve dudaklarını....değişken tempolarda bazen hızlı bazen yavaş.. hatta bazen güçlü kollarım ve avuçlarımla kalça yanaklarından kavrayıp resmen seni aletime vururcasına.. .. seni duvara yasladığımda sırtını.. bir bacağını kaldırıp. güçlü avuçlarımla kalçalarından seni kendime çekip vurduğumda anlayacaksın. ellerimin gücüyle onları çarpıştırdığımda :) 5 dk dan fazla bir pozisyonda kalmayarak,. tam boşalacağın zaman doğru pozisyon ve tempoyu koyarak bir orgazm fırtınasının içine girmeni sağlıycam.. o zevkin en üst noktasının belkide dakikalarca sürmesini sağlayarak. .. tempoyu bu anlarda çıldırmış gibi artttırarak belkide peşpeşe orgazm olmanı sağlıyorum ve asla yeter demeni istemiyorum..çünkü ben1 saate ancak gelebiliyorum çoğu zaman dahada uzuyor.samimiyetle 15 20 dklık bir sexe kılımı kıpırdatasım yok. Uzun zaman çıkıpta sıra özel anlara geldiğinde..geçboşalmam yüzünden sorun yaşamak üzüyor benı..kaybedilen zamanda cabası... kimsemin zamanını çalmadan . Açık olup benim gibi düşünen birininin hayali bu sadece.. Hepimiz doğru hayatı yaşamaya çalışıyoruz ..sürekli aynı çevre aynı insanlar.. mecburi bi ciddiyet ve mesafe. . Bence herkesin sadece kendi bildiği bir sırdaşı olmalı.. bilinçaltının prensi. :) ...Varmısın bu yazıyı yaşamaya.. :) hadi cesaretini topla . Gerekirse numaranı gizle ve ara. Birer merhabamızı duyalım.. belkide hayal ettiğin benim.. 0 553 849 01 29

    YanıtlaSil